NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Chatbot, de ideale ‘always on’ gesprekspartner

Automatiseer inkomende chatgesprekken met slimme chatbots. De perfecte digitale assistentie die helpt bij de beantwoording van de anders zo tijdrovende FAQ’s, en klanten naar de juiste contactpersoon weet te routeren. Om het nog niet over de leadgeneratie te hebben die 24/7 binnen handbereik is door gepersonaliseerde chats.

Maximale support met chatbots

Maximale support met chatbots

Waar agents van vlees en bloed op z’n tijd het werk neerleggen, staan chatbots altijd aan. Of klanten om 14:00 of 02:00 een chatgesprek starten, de digitale collega’s zijn er in rap tempo bij. Van support wanneer de klant in de shoppingbag ergens tegenaan loopt tot het bieden van relevante, persoonsgebonden informatie. Voorkom onnodig herhaalverkeer en laat de customer care afdeling hun expertise loslaten op ingewikkelde(re) cases.

Voordelen van een chatbot voor bedrijven

Chatbots zijn de gamechangers binnen de klantenservice. Ga aan de slag met deze fijne ‘collega’ en…

  • Supersnelle en consistente service

    Supersnelle en consistente service

    ...een chatbot staat dag en nacht klaar en heeft altijd een antwoord klaar voor de klant, het ‘juiste’ antwoord om precies te zijn.

  • Telefoon- en mailverkeer minimaliseren

    Telefoon- en mailverkeer minimaliseren

    ...dring het aantal dagelijkse e-mails en telefoongesprekken drastisch terug door daar online te zijn waar de klant is, en automatiseer FAQ’s met intelligente chatbots.

  • Schaalbare support tegen lage kosten

    Schaalbare support tegen lage kosten

    ...bouw slimme workflows door chatbots onderdeel te maken van de volledige klantervaring.

  • Chatbot 24/7 bereikbaar

    Chatbot: ‘I’m 24/7 yours’

    ...integreer deze slimme tool in alle favoriete messaging kanalen van klanten. Van Whatsapp bot tot chatbot op de website.

  • slimme chatbot saysimple

    Slim, slimmer, slimst

    ...maak een chatbot met elke klantinteractie slimmer en effectiever. Zelflerend, dat zijn ze.

artificial intelligence chatbot

Herken input door artificial intelligence chatbot

Artificial Intelligence (AI) herkent variaties in klantvragen, ook die jij niet zelf hebt ingevoerd. Door SaySimple’s chatbot platform met AI te combineren, wordt veel werk bespaard en kan de chatbot binnen no time live.

Chatbot op messaging kanalen

All-round inzetbaar

SaySimple’s chatbots staan al met één click live op elk gewenst messaging kanaal. Laat klanten het gesprek aftrappen via live chat, Facebook Messenger of een WhatsApp bot.

Conversational data uit chatbot conversaties

Big data voor grootse resultaten

Klantdata is goud waard. Het geeft inzicht in veelgestelde vragen die door een chatbot kunnen worden geautomatiseerd plus de bottlenecks en pluspunten binnen de customer journey worden helder. Data inzetten om veelvoorkomende gespreksintenties te herkennen, om de ROI te bepalen en chatbots te verbeteren. Hoe dit kan? Door z’n prestaties te meten en ‘m telkens te trainen met nieuwe data.

Smart routing chatbot

Chatbot voor slimme routering

Op basis van keywords, regels of het type vraag routeert de chatbot een brandende vraag door naar de juiste medewerker, afdeling of vestiging. Door bepaalde regels en specialistische teams in te stellen, weet de chatbot exact wat ‘m te doen staat.

FAQ chatbot

FAQ’s, check in the box met chatbot AI

Op een gebruiksvriendelijke manier kunnen FAQ’s aan een chatbot worden toegevoegd. De enige to do is om drie vraag- en antwoordvariaties te implementeren en kunstmatige intelligentie doet de rest. Een kleine moeite, waarmee de artificial intelligence chatbot – met dank aan machine learning – met honderden vragen uit de voeten kan.

Warme handover van chatbot naar medewerker

Warme handover van technologie naar mens

Bepaal zelf tot hoever een chatbot klantvragen zelf mag oppakken of wanneer het beter is het aan een agent over te dragen. Is dit laatste het geval, dan zorgt de slimme chatbot voor een warme handover. Nu is het aan de service agent om het gesprek direct voort te zetten, zonder daarbij eerst extra informatie bij de klant te moeten opvragen.

  • Technische Unie logo wit
  • Picnic logo donker

Mens + techniek = SaySimple’s chatbot

Bundel de kracht van mens en technologie met SaySimple’s chatbot platform. Overtref verwachtingen door altijd en overal acte de présence te geven waar de klant ook is.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home