NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Klantdata interpreteren met Conversational AI

Leer wat waardevolle klantdata uit messaging apps en chatbots jou echt vertellen. Waar er nu vaak feedback op een schaal van 1 tot 10 wordt gegeven, helpt conversational Artificial Intelligence (AI) input op basis van context en sentiment te analyseren. Zie het als diepgaand onderzoek. Ga van een ‘7’ naar een ‘7, omdat…’ en zet de volgende stap in jouw klantenservice.

Wat is conversational AI?

Conversational AI helpt om meer uit de klantdata te halen door menselijke input beter te begrijpen. Analyseer feedback met Natural Language Processing (NLP), een AI-techniek die een onafhankelijk beeld van de prestaties van de klantenservice geeft. Zonder human error. Vervolgens wordt de codetaal in begrijpbare taal geïnterpreteerd door Natural Language Understanding (NLU), inzichten die naadloos in SaySimple’s Messaging Intelligence Dashboard worden weergegeven. Ga verder dan een cijfer, en leer welke micromomenten binnen de customer journey volgens klanten om meer fine tuning vragen.

Geef waarde aan data met conversational AI

Geef waarde aan data met conversational AI

SaySimple biedt slimme conversational AI-tools om op detailniveau ruwe klantdata uit messaging gesprekken te analyseren. Achterhaal wat de motivatie van klanten is om digitaal contact op te nemen, wat de verwachtingen zijn en het verloop van het sentiment in de chatconversatie is. Zeer waardevolle informatie om all-round inzicht in de voice of the customer te krijgen.

Conversational AI use cases

Conversational AI heeft veel te bieden:

  • sentiment analyse

    Analyse van sentiment

    Conversational AI zoomt in op het positieve, neutrale of negatieve sentiment dat bij de klant leeft.

  • Automatiseer populaire onderwerpen

    Automatiseer populaire onderwerpen

    Conversational AI geeft inzicht in welke onderwerpen vaak de revue passeren, waardoor processen efficiënter kunnen worden ingericht.

  • conversational intent manager

    Cluster chatintententies

    Automatiseer het labelen en classificeren van gesprekken op door unsupervised AI.

  • customer journey insights

    Plussen en minnen van klantervaring

    Krijg inzicht in de knel- en pluspunten binnen de customer journey.

  • Meer inzicht in de klanttevredenheid

    Meer dan klanttevredenheidscijfers

    Leer de context achter een bepaald klanttevredenheidscijfer begrijpen.

Interpreteer de NPS en CES

Interpreteer de NPS en CES

Momenteel zijn NPS en CES de meest gebruikte graadmeters om de mate van klanttevredenheid te meten. Conversational AI gaat een stap verder. Dankzij AI-engines kan de why achter cijfers worden begrepen. Inzichten die kunnen worden gebruikt om aan bepaalde knoppen van de customer journey net iets meer of minder te draaien.

Conversational AI voor elk kanaal

Conversational AI voor elk kanaal

SaySimple’s conversational AI-engine kan uit de voeten met datasets uit ieder messaging kanaal en device. Maak kennis met jouw nieuwe tool om alle touchtpoints in kaart te brengen.

Human errors staan buitenspel met conversational AI

Human errors staan buitenspel

Wat de een bestempelt als ‘positief’, wordt door een ander wellicht anders geïnterpreteerd. Sentimenten zijn simpelweg niet te generaliseren. Conversational AI elimineert die human error. Waar de interpretatie en classificering van topics per agent van dag tot dag kan verschillen, zorgt de AI-engine ervoor dat elk chatgesprek nauwkeuriger en efficiënter wordt beoordeeld. Op deze manier ontstaat er een onafhankelijk beeld van de prestaties.

  • Picnic logo donker

Start met Conversational AI

Vraag hieronder vrijblijvend een demo aan, of bekijk onze prijzen.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home