NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Makkelijk klantfeedback uitvragen met
Conversational Surveys

Als je als bedrijf wilt blijven verbeteren, is het belangrijk om te weten wat je klanten waarderen en te ontdekken wat eventueel beter kan. Wanneer je al bereikbaar bent via messaging kanalen dan zijn Conversational Surveys een vernieuwende manier om aan het eind van iedere conversatie op laagdrempelige wijze klantfeedback te verzamelen. In onze productsheet lees je alles over de mogelijkheden van Conversational Surveys.

Een nieuwe manier van klantfeedback

Een gestandaardiseerd feedback formulier is vaak onpersoonlijk van aard. Het stellen van vragen in gespreksvorm verlaagt de drempel voor het geven van feedback. Met het gebruik van conversational surveys verwerk je een human touch in een geautomatiseerd gesprek, waardoor de respons op je feedback surveys stijgt.

feedback surveys whatsapp

Voldoe aan de klantbehoefte

Verzamel meer klantfeedback en werk gerichter. Met voldoende klantfeedback vergelijk je eenvoudig de prestaties van vestigingen, afdelingen of werknemers. Je ziet direct welk onderdeel van de customer service afdeling aandacht vereist. Op deze manier haal je knelpunten in de klantreis weg en voldoe je aan de behoeftes van je klant. Met als doel het creëren van een tevreden klant, die nog jaren bij je blijft.

NPS survey whatsapp

Vraag feedback op het juiste moment

Benader je kant op het juiste moment om meer reacties te krijgen. Een e-mail met een vragenlijst komt zelden op een goed moment, terwijl een vraag aan het einde van een chat snel beantwoord is. Met conversational surveys stel je de juiste vragen, via het juiste kanaal, op het juiste moment. Zo voldoe je aan de verwachtingen van de klant en creëer je een naadloze klantervaring.

WhatsApp survey

Nodig klanten uit om hun mening te delen 

Je ontvangt niet alleen meer reacties op je vragen, ze worden ook uitgebreider beantwoord. In tegenstelling tot een gestandaardiseerd feedbackformulier, nodigt een conversatie klanten uit om meer te vertellen over hun ervaringen met het product of de service. Op zijn beurt helpt deze informatie je om gerichter te werken. Zo heb je alles in huis om het de klant naar zijn of haar zin te maken.

Conversational Surveys WhatsApp

Maak het ‘Conversational’

Met conversational surveys integreer je surveys met een chatbot. Het zijn geautomatiseerde surveys verrijkt met een human touch. Door middel van bots vraag je, op de meeste menselijke manier mogelijk, feedback uit. Denk aan geautomatiseerde reacties als: ‘Fantastisch, bedankt voor het mooie cijfer!’ of ‘Hmm een 6. Er is dus nog ruimte voor verbetering’. Door het creëren van een conversatie zorg je ervoor dat je klant het gevoel heeft dat er echt naar hem/haar geluisterd wordt, en verlaag je de drempel voor feedback geven.

Samenwerking Insocial

Met de Insocial add-on in het platform van SaySimple start je eenvoudig met het uitvragen van NPS score via de voorkeurskanalen van de consument. Op die manier geven je klanten hun feedback op het moment dat het ze het beste uitkomst, en verzamel je representatieve scores. De integratie van Insocial en SaySimple verloopt naadloos. Ook als je al gebruiker van Insocial bent en je feedback surveys intelligent binnen messaging kanalen wilt automatiseren. Je zet het op in een handomdraai!

Ben jij klaar om te weten wat er speelt in je bedrijf?

Met Conversational Surveys realiseer je een hogere respons op jouw feedback surveys, waardoor je precies weet wat er speelt in je bedrijf. Download hier meer informatie over de Conversational Survey add-on binnen het SaySimple platform.

Meer weten? Neem dan contact op via het onderstaande formulier.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home