NEWS! Wervingscampagne via chatbots en WhatsApp voor Subway Lees meer

Boost Customer Satisfaction met Social Messaging

Speel in op hogere verwachtingen

In de wereld van vandaag worden bedrijven uitgedaagd om hun klantrelaties onder de loep te nemen. De verwachtingen van de klant zijn veranderd. Consumenten verwachten 24/7 beschikbaarheid van communicatiekanalen op elk willekeurig moment in de klantreis.

Ze communiceren bij voorkeur in hun eigen tempo met bedrijven en gemak speelt een grote rol in het leven van de always-on consument. Convenience is the new loyalty, de hedendaagse consument zal dan ook eenvoudig van merk switchen als je niet in staat om een naadloze klantervaring kunt bieden.

Social messaging rolt de rode loper uit voor klantcontact

Messaging levert bedrijven extra contactmomenten op die je kunt onderverdelen in service-, marketing- en salesgerelateerde berichten. Je maakt persoonlijk en laagdrempelig contact mogelijk wat je klanttevredenheid enorm ten goede komt. Daarbij blijft het gesprek centraal staan, maar dan wel in een context met veel meer beleving en gebruiksgemak. Zo kun je door inzet van messaging kanalen meer touchpoints creëren en kun je je sales een boost geven door in te spelen op micromomenten in de klantreis.

Benut de kracht van social messaging 

Mensen over de hele wereld stappen af ​​van traditionele communicatiemethoden en vertrouwen steeds meer op messaging-apps om met hun vrienden en familie te communiceren. Dit heeft ertoe geleid dat klanten via dezelfde handige kanalen met merken willen communiceren.

Laat klanten met jouw bedrijf communiceren via hun favoriete messaging apps. Door het toevoegen van social messaging kanalen aan je klantenservice verdubbel je de klanttevredenheid en reduceer je kosten.

  • Verkrijg meer klantkennis voor een optimale customer journey
  • Verhoog customer loyalty door hyper-personalization
  • Verbeter je response time voor een hogere klanttevredenheid

Boost Customer Satisfaction (CSAT)

Voer authentieke gesprekken met uw klanten op een kanaal dat voor hen natuurlijk en handig is om te gebruiken. Klanten die met bedrijven communiceren via messaging-apps, ervaren een hogere klanttevredenheid, blijven loyaal en zorgen voor meer omzet.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home