NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Helpdesk software, goud in handen

Met SaySimple’s helpdesk software is het niet alleen meer ‘you’ve got mail.’ Voortaan zijn het ook WhatsApp-berichten, DM’s en webchats die in één helpdesk dashboard worden gebundeld. Via ieder messaging kanaal er voor klanten zijn. Altijd en overal in recordsnelheid. Ga de klik met klanten aan, zoals zij dat willen. Onze all-in-one helpdesk oplossing schiet te hulp om de perfecte klantervaring te creëren.

Helpdesk software voor the next step

Spring er met jouw helpdesk uit door 360 graden bereikbaar te zijn via alle voorkeurskanalen van klanten. Start een persoonlijk chatgesprek, waarmee jij jouw business onderscheidt van die van de concurrentie, de conversieratio boost, en een sterke digitale klantbeleving kan neerzetten. SaySimple’s helpdesk software is de oplossing om alle online en offline communicatie te stroomlijnen.

De voordelen van je volledige customer care in één helpdesk tool

Unified inbox
Efficient werken
Statistieken
Unified inbox

Unified inbox

Behoudt eenvoudig het overzicht op inkomende vragen. In een oogopslag is te zien welke nieuwe klantvragen er zijn, en wie welke chatconversaties onder zijn hoede neemt. Op deze manier blijft het werk voor de helpdesk behapbaar en leuk.

Efficient werken

Efficient werken

Werk efficiënter. Alle communicatielijnen die uit- en openstaan, zijn vanuit ons overkoepelend helpdesk systeem in één venster te zien. Niets geen continu schakelen meer tussen schermen en tig keer per dag moeten inloggen. Die tijdrovende to do’s kan jij achter je laten. Bouw eenvoudig eigen slimme workflows en start met de optimaliseringsslag.

Statistieken

Statistieken

Binnen de helpdesk software zijn interessante statistieken en klantinzichten in te zien. Leer klanten beter kennen en maak – dankzij de praktische insights – gepersonaliseerde chatgesprekken de standaard.

Helpdesk software kanalen

SaySimple helpdesk kanalen

Van vingervlugge support via webchat tot small talk via WhatsApp Business. Helpdesk software maakt het mogelijk om alle social messaging in een tool te blenden. Op basis van de helpdesk ambities wordt de ideale messaging mix samengesteld. Bij SaySimple bieden we support voor de volgende kanalen:

Efficiënte workflow met helpdesk software

Maak social messaging onderdeel van het totale helpdeskpakket, en sta klanten via hun favoriete messaging apps te woord. Voorkom lange wachtrijen aan de telefoon, ergernissen en negatieve sentimenten. Schiet met onze helpdesk software te hulp waar en wanneer klanten dit wensen. Door via hun voorkeurskanalen bereikbaar te zijn, neemt het aantal telefoongesprekken af. In dezelfde tijd kunnen maar liefst tien chatgesprekken tegelijkertijd worden gevoerd. Zo hoeven klanten geen uren of dagen op support te wachten, en kan jij jouw helpdesk (kosten)efficiënt maken. Win-win.

Helpdesk met focus voor conversaties

Ga voor een 9+ klanttevredenheid met SaySimple’s helpdesk software. Dat zit ‘m in de juiste setup van messaging kanalen. FAQ’s vragen niet langer de aandacht van agents, maar worden door chatbots geautomatiseerd en opgelost. Zo kan de supportafdeling zich focussen op complexe vraagstukken. Vragen die in een persoonlijke één-op-één worden beantwoord door de juiste afdeling of agent. Met dank aan de smart- en skilled based routering en het opbouwen van klantprofielen, waardoor veel multichannel gedoe wordt bespaard.

Helpdesk systeem met een gouden randje

Is een matig 6’je voor klanttevredenheid genoeg? Wat als met SaySimple’s helpdesk software een 9+ binnen handbereik ligt? Personaliseer de klantbeleving met behulp van customer data. Waardevolle informatie die met de beschikbare (klant)inzichten uit elk CRM-pakket is te matchen. Zo ben jij met jouw helpdesk tool in staat om klanten op een zeer persoonlijke manier te helpen, en hen zelfs te verrassen. Bouw op een dieper niveau aan een band, overtref klantverwachtingen en ga voor een helpdesk om trots op te zijn!

Helpdesk software op maat

SaySimple’s helpdesk software is alles behalve eenheidsworst. Richt jouw helpdesk tool zo in, zoals jij dit wil. Van het instellen van openingstijden en quick- en auto-replies tot het managen van service agents en het toewijzen van labels en tags aan klantprofielen. Jij draait aan de digitale knoppen.

Start nu

Met de klantencontact software van SaySimple ben je klaar voor de toekomst van klantenservice. Het messaging dashboard gebruik je al vanaf € 99 per maand. Vraag vrijblijvend een offerte aan voor meer informatie.

per uniek contact

vanaf

0,10
  • Toegang tot volledig platform
  • Onbeperkt gebruikers toevoegen
  • Onbeperkt WhatsApp Business nummers
Offerte aanvragen
  • Picnic logo donker
  • Daikin Logo Wit

Helpdesk software voor een betere service ervaring

Boost de klanttevredenheid, efficiëntie en het werkplezier met SaySimple’s helpdesk software. Vraag vrijblijvend een demo aan of bekijk de tarieven.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home