NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Maatwerk training voor automotive dealerships

Effectief chatten met autokopers en bezitters via messaging kanalen als  WhatsApp, Apple Business Chat, Facebook Messenger & Webchat.

Realiseer meer waarde uit je
messaging conversaties

Binnen de automotive sector is het klantcontact via messaging, zoals WhatsApp, Apple Business Chat, Facebook Messenger en Webchat razendsnel toegenomen. Het is een informeel en snel medium. Om hier de maximale waarde uit te halen, is het belangrijk om hier als bedrijf een duidelijke visie op te hebben. Veel bedrijven beginnen te overhaast en zonder duidelijke strategie/visie met de serviceverlening via messaging apps en hebben eigenlijk geen idee hoe ze moeten communiceren en met welke tone of voice zij hun klanten het beste te woord kunnen staan. Vaak leidt dit tot een niet-consistente manier van communiceren doordat medewerkers niet zijn getraind om service te verlenen via messaging apps. Zo heeft iedere medewerker zijn eigen manier van communiceren ontwikkeld en dit zorgt dan ook voor een niet-consistente merkbeleving.

Onze maatwerk automotive training covert onder meer de volgende topics:

  • Tone of Voice: Wij helpen je medewerkers met het verbeteren van de juiste toon van de messaging berichten, effectief, efficiënt, positief en actief met klanten te converseren.
  • Personalisatie: Wij helpen je medewerkers om betere gesprekken te voeren door hun conversatie skills meer te personaliseren op basis van klantprofielen.
  • Verwachtingsmanagement: Voer efficiëntere conversaties door het gebruik van multimedia ondersteuning en leer medewerkers om op representatieve wijze gevoelige informatie uit te vragen via messaging.

 

 

Maatwerk training voor automotive dealers

Een maatwerk incompany training, ook wel inhouse training of bedrijfstraining, is een training die binnen jouw organisatie plaatsvindt. Hebben meerdere collega’s in jouw organisatie dezelfde leervraag? Dan is een incompany training zeer geschikt. Onze hoogwaardige trainingen organiseren we ook bij jou op kantoor.

Vragen? Onze Customer Success Manager is beschikbaar:

Paul de Blieck | +31 (0) 23 554 23 23

 

Laat je adviseren

Bel ons of vul het contactformulier in. We nemen dan snel contact met je op.

Vraag advies aan

Al onze trainingen zijn Corona proof

Al onze trainingen zijn Corona proof. De colleges zijn in kleine groepen en met inachtneming van 1,5 meter afstand. Daarnaast zorgen we voor voldoende ventilatie en zijn er ontsmettingsmiddelen aanwezig.

Klanten aan het woord:

Je onderscheidt je door buiten kantooruren bereikbaar te zijn. En daar staan we voor, we willen klanten niet functioneel afhandelen maar persoonlijk verrassen. We ontvangen geregeld beeldmateriaal dat het verhaal van de klant ondersteunt. Bovendien voorkomt geschreven communicatie ook veel misverstanden.
Luc Verhagen - Manager clients & markets bij Dusseldorp BMW
Ik heb gemerkt dat we heel blij worden van het feit dat we met een partij werken die actief meedenkt. De samenwerking loopt al vijf jaar en dat bevalt goed. Samen durven, testen en verkennen, dat past goed bij hoe we werken. Ik denk dat ze klanten snappen en die van ons in het bijzonder.
Elodie Janse - Customer Experience Manager bij Omoda
We vinden het belangrijk om met een organisatie samen te werken waar het gevoel goed zit, en waar we mee kunnen bouwen. SaySimple zet de klant centraal en gaat op dezelfde manier te werk. Dat persoonlijke aspect, wat we ook inzetten bij onze klanten, zien we graag terug bij partners.
Renee Terpstra - Service lead bij Crisp

Neem vrijblijvend contact met ons op

Wil je advies over het organiseren van een training voor medewerkers in jouw team of organisatie?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier of tel: +31 (0) 23 554 23 23

Maatwerk training voor automotive dealers

Neem via het onderstaande formulier contact met ons op.

We nemen binnen 2 werkdagen contact me je op
  • Ekris logo wit
{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home