NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Klantenservice software: een rijke klantervaring via Messaging apps

Vind de klantenservice opnieuw uit met SaySimple’s klantenservice software oplossing. Een all-in-one systeem dat helpt om 24/7 in die messaging kanalen actie te zijn waar klanten zijn. Creëer offline en online de ultieme klantbeleving en claim een sterke marktpositie. Let’s rock!

klantenservice software tegen piekvolumes

De one-stop-shop voor klantgerichte bedrijven

Een overkoepelend klantenservice platform waarin messaging kanalen, chatgesprekken, klantprofielen en statistieken samenkomen, hoe klinkt dat? SaySimple’s klantenservice software is de one-stop-shop als het gaat om klantcontact. Gebruik Messaging kanalen om de klantenservice te laten transformeren. Om ‘m future proof te maken voor de huidige en komende generaties.

De voordelen van de Saysimple servicedesk software samengevat:

Bouw jouw klantenservice uit met onze software en ervaar de volgende voordelen:

  • Buttons icon

    Unified inbox

    Werk slechts met één klantenservice tool. Alle communicatiekanalen komen gestroomlijnd samen in één klantcontact platform. Telkens switchen tussen schermen en opnieuw inloggen is niet meer nodig!

  • Rich messaging icon

    Efficient werken

    Eén team inbox voor de hele klantenservice afdeling komt zowel de samenwerking als de efficiëntie ten goede. Wijs berichten vingervlug aan agents toe, bundel de krachten om de beste support te bieden, en boost de productiviteit.

  • Statistieken

    Klantcontact software is de verzamelplek voor statistieken en klantinzichten. Met deze informatie kunnen klantprofielen worden samengesteld, en wordt inzichtelijk waar in de customer journey ruimte voor verbetering is. Een rijkdom!

klantcontact software saysimple

Toegang tot alle klantcontact kanalen 

Meerdere inkomende vragen tegelijkertijd oplossen, het kan met onze klantenservice software. Afhankelijk van de doelstellingen wordt er bepaald met welke messaging kanalen jij het beste van start kunt gaan.

Verminder het telefoonverkeer

Met call to WhatsApp kan het telefoonverkeer met maar liefst 30 tot 40% afnemen. En dat door slechts een geautomatiseerd welkomstbericht in het telefoonmenu toe te voegen. Geef de beller de keuze om óf in de telefonische wachtrij aan te sluiten óf om direct al chattend via WhatsApp te worden geholpen. Een eenvoudige switch waarmee kostbare tijd en geld worden gespaard.

  • Picnic logo donker
  • Technische Unie logo wit
Saysimple messaging platform

Klantenservice software, de tool van nu

Klantenservice software voor een hogere klanttevredenheid, efficiëntere werkwijze en meer werkplezier. Vraag vrijblijvend een demo over onze klantenservice software aan.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home