NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Klantenservice software: allround inbox

Vind de klantenservice opnieuw uit met SaySimple’s klantenservice software oplossing. Een all-in-one systeem dat helpt om 24/7 in die messaging kanalen actie te zijn waar klanten zijn. Creëer offline en online de ultieme klantbeleving en claim een sterke marktpositie. Let’s rock!

saysimple klantenservice tool

De one-stop-shop voor klantgerichte bedrijven

Een overkoepelend klantenservice platform waarin social messaging kanalen, chatgesprekken, klantprofielen en statistieken samenkomen, hoe klinkt dat? SaySimple’s klantenservice software is de one-stop-shop als het gaat om het in goede banen leiden van social messaging. Messaging als tool om de klantenservice te laten transformeren. Om ‘m future proof te maken voor de huidige en komende generaties. En om de support zo te personaliseren dat loyale klantrelaties ontstaan. Bouw jouw klantenservice uit met onze software en ervaar de volgende voordelen:

Voordelen van onze klantenservice software

Unified inbox
Efficient werken
Statistieken
Unified inbox

Unified inbox

Met de SaySimple klantenservice software komen alle social messaging kanalen samen in een slim dashboard. Geen tal van schermen hebben openstaan, maar slechts één overzicht dat alle inkomende chatconversaties covert.

Efficient werken

Efficient werken

Doordat de klantenservice slechts met één inbox werkt, kan het overzicht makkelijk worden behouden. Houd continu een helikopterview en zoom vliegensvlug vanuit de service cockpit daar in waar brandende klantvragen zijn. Sla een efficiencyslag met messaging!

Statistieken

Statistieken

Dankzij klantenservice software worden waardevolle supportstatistieken en klantinzichten op één centrale plek gebundeld. Altijd en overal in te zien. Ideaal om een digitale dialoog met persoonlijk tintje te voeren.

saysimple klanternservice kanalen

Toegang tot alle Messaging Channels

Meerdere inkomende vragen tegelijkertijd oplossen, het kan met onze klantenservice software. Afhankelijk van de doelstellingen wordt er bepaald met welke messaging kanalen jij het beste van start kunt gaan.

klantenservice software tegen piekvolumes

Piekmomenten, bring it on

Voorkom lange wachtrijen en grote ergernissen aan zowel de klant- als agentkant. Het. Kan. Anders. Met onze klantenservice software wordt altijd de gewenste support verzekerd. Dat zit ‘m in de juiste setup van social messaging. FAQ’s worden door geautomatiseerde chatbots afgehandeld, en overige chatconversaties worden in een click naar de juiste afdeling of agent gerouteerd. Spitsuur of niet, jouw klantenservice kan het aan!

gepersonaliseerde klantenservice saysimple

Personaliseer je klantenservice gesprekken

SaySimple’s klantenservice software levert in een mum van tijd een batterij aan klantinformatie op. Deze customer data kan aan jouw CRM-pakket worden gekoppeld. Creëer complete klantprofielen, personaliseer chatgesprekken, optimaliseer chatbots en verscherp het workforce management. Verras klanten daar waar zij het niet verwachten, overtref verwachtingen en boost daarmee de klanttevredenheid. Met onze klantenservice software bouw jij aan een klantenservice om trots op te zijn. Ga voor goud!

snelle klantenservice software

Full-speed klantenservice

Door te werken met de knaphandige klantenservice tool van SaySimple gaat de supportafdeling als een speer door de inbox heen. Geen customer journey met lange wachtrijen, trage reactietijden en andere obstakels. Wat wel? Dankzij de georganiseerde inbox beantwoorden agents vingervlug klantvragen en nemen chatbots de FAQ’s op zich. Zo blijft er tijd over om te focussen op complexere vragen. Vragen die klanten via hun laagdrempelige messaging kanalen kunnen sturen. Zeker in een tijd waarin tijd schaars is en iedereen op stand ‘gehaast’ staat, maak jij met een smooth klantenservice het verschil!

In charge zijn met klantenservice software

SaySimple’s klantenservice software is volledig op maat te maken. Van het instellen van openingstijden en quick- en auto-replies tot agentmanagement en het toewijzen van labels en tags. Jij bepaalt op welke social messaging kanalen jij actief bent, hoe de service tool wordt gebruikt, en in welke taal er wordt gecommuniceerd. Nederlands, Engels of Spaans, zeg het maar.

Start nu

Met de klantenservice software van SaySimple ben je klaar voor de toekomst van klantcontact. Het messaging dashboard gebruik je al vanaf € 99 per maand. Vraag vrijblijvend een offerte aan voor meer informatie.

per uniek contact

vanaf

0,10
  • Toegang tot volledig platform
  • Onbeperkt gebruikers toevoegen
  • Onbeperkt WhatsApp Business nummers
Offerte aanvragen
  • Daikin Logo Wit
  • Picnic logo donker

Klantenservice software, de tool van nu

Klantenservice software voor een hogere klanttevredenheid, efficiëntere werkwijze en meer werkplezier. Vraag vrijblijvend een demo over onze klantenservice software aan of bekijk de tarieven.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home