NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Livechat software voor bedrijven

Klanten kunnen al scrollend door de website of app tegen vragen aanlopen. Laat hen niet met vraagtekens rondsurfen, maar neem ze in no time weg met livechat. Of ga zelfs een stap verder. Door real time met klanten in gesprek te gaan, leer jij de klant beter kennen en kan er een persoonlijke klantervaring worden gecreëerd, waardoor een vraag naar sales wordt omgebogen. Ga van conversatie naar conversie met de livechat software van Saysimple!

Beantwoordt vragen tijdens het pad naar de aankoop

De aandacht van (potentiële) klanten digitaal weten te vangen? Good job! Maar weet dat zij bij de kleinste obstakel zijn afgehaakt. Zorg daarom dat website bezoekers weten dat jij altijd en overal via livechat bereikbaar bent om vragen op te lossen.

  • Chat real time

    Of de klant nu nog in dubio is om een bepaald product wel of niet te nemen of vragen heeft, via livechat kan een servicemedewerker of een praatgrage chatbot altijd en overal te hulp schieten. Realtime chatten vanaf iedere pagina op het web of in de app it is.

  • Vereenvoudig het bestelproces

    Zodra de klant in het bestelproces zit, wil jij ‘m daar graag zonder frictie doorheen begeleiden. Mochten er toch vragen ontstaan, geef de klant dan altijd het gevoel bereikbaar te zijn en maak van de optie ‘livechat’ een blikvanger op de bestelpagina.

  • Optimaliseer de klantervaring

    Geef klanten de mogelijkheid om via hun voorkeurskanaal - zoals livechat - contact op te nemen. Is het 1-op-1 chatgesprek gestart, dan is dat het moment om een spot-on ervaring met persoonlijke twist te bieden. Zo maak jij van een websitebezoek een saleskans.

Livechat website widget

Personaliseer de livechat widget 

Chatten via livechat draait om persoonlijke gesprekken. De livechat widget mag in die personaliseringsslag niet over het hoofd worden gezien. Vandaar dat de Saysimple livechat software het mogelijk maakt om de chat widget compleet te customizen. Nog een stap verder gaan? Kies er dan voor om de app- of websitebezoeker na een x-aantal seconden of minuten een automatisch ‘say hi’-bericht te sturen.

Automatiseer FAQ’s met chatbots

Dankzij praatgrage chatbots kunnen tijdrovende FAQ’s automatisch worden beantwoord. Vingervlug, professioneel en 24/7. En agents? Zij kunnen zich op de complexere klantvragen focussen. En wordt een chatgesprek voor de bot te lastig of escaleren emoties, dan kan een agent het middels een warme handover real time de 1-op-1 overnemen.

  • Technische Unie logo wit
  • Omoda logo wit
Saysimple messaging platform

Ontdek de kracht van Livechat op je website

Vraag hieronder vrijblijvend een demo aan.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home