NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Creëer onvergetelijke ervaringen met livechat op website en app

De aandacht van (potentiële) klanten digitaal weten te vangen? Good job! Maar weet dat zij bij de kleinste obstakel zijn afgehaakt. Zorg daarom dat online surfers weten dat jij altijd en overal via livechat bereikbaar bent om vragen op te lossen. Wat er van livechat mag worden verwacht

  • Chat real time

    Of de klant nu nog in dubio is om een bepaald product wel of niet te nemen of vragen heeft, via livechat kan een servicemedewerker of een praatgrage chatbot altijd en overal te hulp schieten. Realtime chatten vanaf iedere pagina op het web of in de app it is.

  • Vereenvoudig het bestelproces

    Zodra de klant in het bestelproces zit, wil jij ‘m daar graag zonder frictie doorheen begeleiden. Mochten er toch vragen ontstaan, geef de klant dan altijd het gevoel bereikbaar te zijn en maak van de optie ‘livechat’ een blikvanger op de bestelpagina.

  • Optimaliseer de klantervaring

    Geef klanten de mogelijkheid om via hun voorkeurskanaal - zoals livechat - contact op te nemen. Is het 1-op-1 chatgesprek gestart, dan is dat het moment om een spot-on ervaring met persoonlijke twist te bieden. Zo maak jij van een websitebezoek een saleskans.

Livechat website widget

Personaliseer de multichannel livechat widget 

Chatten via webchat draait om personalisatie. De livechat widget mag in die personaliseringsslag niet over het hoofd worden gezien. Vandaar dat de Saysimple livechat software het mogelijk maakt om de chattool compleet te customizen. Nog een stap verder gaan? Kies er dan voor om de app- of websitebezoeker na een x-aantal seconden of minuten een automatisch ‘say hi’-bericht te sturen.

Automatiseer FAQ’s met livechat bots

Dankzij praatgrage chatbots kunnen tijdrovende FAQ’s automatisch worden beantwoord. Vingervlug, professioneel en 24/7. En agents? Zij kunnen zich op de complexere klantvragen focussen. En wordt een chatgesprek voor de bot te lastig of escaleren emoties, dan de agent met een warme handover real time de 1-op1 overnemen.

Verrijk de livechat experience met extensies

Webchat is een ideale manier om aan klantbinding te werken. Om een stap verder te gaan en mee te denken met de klant. Dit kan door toevoeging van extensies aan conversaties. Denk bijvoorbeeld aan het binnen het chatvenster kunnen plannen van afspraken, het doen van aankopen of het invullen van enquêtes. Krachtige tools waarmee de band met appgebruikers of websitebezoekers worden versterkt. En wie weet maak jij van hen loyale klanten.

Start nu

Met de webschat software ben je klaar voor de toekomst van klantcontact. Het messaging dashboard gebruik je al vanaf € 0,10 cent per unieke conversatie. Vraag vrijblijvend een offerte aan voor meer informatie.

per uniek contact

vanaf

0,10
  • Toegang tot volledig platform
  • Onbeperkt gebruikers toevoegen
  • Onbeperkt Messaging kanalen
Offerte aanvragen
  • Technische Unie logo wit
  • Omoda logo wit

Aan de slag met de Saysimple livechat software

Dankzij realtime livechat kan jij aan klantverwachtingen voldoen of deze zelfs overtreffen. Smaakt naar meer? Vraag vrijblijvend een demo aan of duik direct in de tarieven.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home