NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Creëer onvergetelijke klantervaringen via de website

Met de omnichannel chat widget laat jij websurfers weten dat jij bereikbaar bent om
eventuele vragen weg te nemen. Iets wat gewaardeerd wordt en de klanttevredenheid boost. Een selectie van mogelijkheden van de Saysimple chat widget:

  • Chat realtime met websitebezoekers

    Chat real time met websitebezoekers. Zo kunnen agents in een mum van tijd vragen of issues tackelen, persoonlijke service bieden en leads genereren.

  • Automatische websitebegroetingen

    Stuur met de chat widget de websitebezoeker op elke pagina een automatisch welkomstbericht. Aan jou om de timing hiervan te bepalen.

  • Stel openingstijden in

    Bedenk tussen welke tijdsloten agents via de chat widget bereikbaar zijn. En daarbuiten? Laat chatbots of een contact form het overnemen voor 24/7 support.

Klantenservice via favoriete messaging kanalen

Het mooie van de chat widget is dat websitebezoekers zelf mogen beslissen via welk kanaal zij het gesprek willen voeren. Zo kan de conversatie via livechat worden gestart óf er wordt gelijk een WhatsApp-, Facebook Messenger of Apple Business Chat-gesprek gestart. Los in het voorkeurskanaal van de hedendaagse consument vragen of problemen op en buig ze direct om naar potentiële kansen.

Eén platform voor alle kanalen 

Dankzij de omnichannel chat widget kunnen digitale dialogen via alle messaging kanalen worden gestart. Ideaal voor consumenten alleen hoe met alle messaging flarden het overzicht te houden? Met het Saysimple Messaging Platform manage jij alle chatberichten vanuit één centrale plek. Een all-in-one team inbox, waardoor agents grip houden op klantvragen en consumenten de flexibele, persoonlijke en snelle service krijgen die zij wensen.

Voordelen van Saysimple chat widget

Betere klantrelatie
Maximaal rendement
Meer omzet
Betere klantrelatie

Betere klantrelatie

Met de omnichannel chat widget laat jij zien open te staan voor laagdrempelig contact. Die benaderbare houding en het bieden van een luisterend oor zijn de ingrediënten voor een sterke(re) klantbinding.

Maximaal rendement

Maximaal rendement

Door de chat widget trekken consumenten sneller aan de bel. Met de chat widget kan jij vragen ombuigen naar conversaties. Gesprekken die kansen bieden om het maximale uit de website te halen.

Meer omzet

Meer omzet

In het digitale speelveld zijn consumenten sneller open. Agents leren hen zo beter kennen, kunnen maatwerk advies geven en kunnen upsell-suggesties doen. Betere klantervaring én meer omzet.

Chat widget voor supersnelle support 

Of er nu via de WhatsApp of Facebook chat widget contact met de klantenservice wordt opgenomen, de Saysimple Messaging team inbox helpt het overzicht te bewaren. Zo kan jij support via het voorkeurskanaal van klanten leveren, en blijven lange wachtrijen hen bespaard. Klanten kunnen hun vraag chattend doorgeven om vervolgens met de orde van de dag door te gaan. En ook agents hoeven door het asynchrone karakter van messaging niet direct paraat te staan. Een flexibele responstijd en -locatie voor klant en agent.

Converteer websitebezoekers tot lead

De chat widget heeft klanten en bedrijven veel te bieden. Doordat er real time, laagdrempelige 1-op-1’s zijn, biedt het saleskansen. Zo kunnen leads uit chats worden gegenereerd. Zijn er leads te kwalificeren, dan is het aan agents om ‘m handmatig of via bots naar salesmedewerkers door te zetten. Zodra sales het van de klantenservice overneemt, blijft het aan de lead via welk messaging kanaal de chat wordt vervolgd.

Personaliseer chat widget voor ideale merkervaring

Chatten via een omnichannel chat widget draait om persoonlijk contact. Om personalisatie. Vandaar dat de Saysimple chat widget compleet te customizen is. Finetune de kleuren, het logo, schrijf een welkomstbericht met een persoonlijke touch, upload een profielfoto van agents. Door deze finesses blendt de chat widget altijd perfect met jouw huisstijl.

Start nu

Met het Saysimple platform ben je klaar voor de toekomst van klantcontact. Ons messaging platform gebruik je al vanaf €0,10 cent per unieke conversatie. Vraag vrijblijvend een offerte aan voor meer informatie.

per uniek contact

vanaf

0,10
  • Toegang tot volledig platform
  • Onbeperkt gebruikers toevoegen
  • Onbeperkt Messaging kanalen
Offerte aanvragen
  • Technische Unie logo wit
  • Omoda logo wit

Meer weten over de Saysimple chat widget?

Verbind de chat widget met het Saysimple Messaging Platform en biedt altijd de snelste en meest persoonlijke ondersteuning. Van WhatsApp chat venster tot livechat-sessie. Ook altijd en overal realtime service bieden? Vraag vrijblijvend een demo aan of klik gelijk door naar de tarieven.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home