NEWS! Wervingscampagne via chatbots en WhatsApp voor Subway Lees meer

Hoe werken quick replies in het Eazy dashboard?

Quick replies geven agents de mogelijkheid om vooraf gedefinieerde berichten via een sneltoets te sturen. Agents kunnen quick replies aanroepen via de / slash-toets. Admins en agents kunnen quick replies aanmaken. Alleen de admin user kan gedeelde quick replies voor alle agents instellen.

Quick replies instellen

Quick replies zijn in te stellen via conversaties. Open een conversatie en type /. De quick reply pop-up wordt nu zichtbaar. Kies voor het blauwe plus-icoon om een reply toe te voegen. Daarna opent zich een venster waar de naam en het bericht ingesteld kunnen worden. De naam van een quick reply kan alleen letters, cijfers, underscores en streepjes bevatten. De naam kan vervolgens gebruikt worden om snel een quick reply te selecteren.

Een quick reply kan verrijkt worden met variabelen:

{{contact.name}} = De naam van de ontvanger
{{agent.name}} = De volledige naam van de agent
{{agent.initials}} = De initialen van de agent.

Let op: de naam van de ontvanger is een zelfgekozen naam en daardoor niet altijd representaties

In de lijst met quick replies wordt de variabele direct dynamisch ingevuld. Nadat de naam en het bericht zijn ingesteld, opent zich een scherm waarin aangegeven kan worden voor wie de quick reply zichtbaar is. Alleen admin users hebben rechten om quick replies voor alle users in te stellen. Kies ‘Save’ om de quick reply op te slaan. Een quick reply kan bewerkt en verwijderd worden door het potlood-icoon te gebruiken. Kies voor ‘Save’ om de wijziging op te slaan.</p>

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home