NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Wat is multichannel customer service?

Multichannel customer service is een klantenservice filosofie waarin de klant centraal staat en zelf de keuze kan maken via welke kanalen hij of zij contact opneemt met een organisatie. Dit gaat verder dan alleen het aanbieden van de kanalen, omdat de klantervaring via elk kanaal op het gewenste niveau moet zijn. Dat betekent ook dat conversaties gestart via een bepaald kanaal, denk bijvoorbeeld aan WhatsApp, kunnen worden voortgezet via andere kanalen zoals e-mail, telefonie of via Facebook Messenger. Een omnichannel messaging dashboard dat kan communiceren of integreren in CRM- en ERP-pakketten is dan al snel een vereiste.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home