NEW Verbeter de customer experience met WhatsApp Gratis download

Welke bedrijven gebruiken al WhatsApp?

Sinds 2014 zijn er verschillende organisaties gestart met zakelijk WhatsApp, maar in dat rijtje heeft Transavia Airlines een bijzondere plek. Transavia was de eerste SaySimple klant van enterprise niveau, en überhaupt één van de allereerste bedrijven die WhatsApp durfde te proberen. Mede dankzij deze samenwerking tussen Transavia en SaySimple heeft de markt voor social messaging kanalen een vlucht genomen en is WhatsApp als servicekanaal in Nederland niet meer weg te denken.

Andere sprekende voorbeelden van bedrijven met WhatsApp kanalen zijn SaySimple klanten als HelloFresh, Omoda, Parkmobile, Menzis, Corendon, Picnic, Danone en Roompot Vakantieparken. WhatsApp is overigens niet alleen geschikt voor grote bedrijven maar heeft voordelen voor zzp’ers tot enterprise. Zolang persoonlijke interactie met klanten en gebruikers centraal staan, maakt de grootte van de organisatie niets uit.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home