NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Persbericht: SaySimple lanceert unieke training voor klantenservice afdelingen

SaySimple Academy start met een nieuw trainingsconcept waarbij de customer service experts achter o.a. Filling Pieces, Patagonia en Transavia hun expertise bundelen om klantenservice naar een nieuw niveau te brengen. Maak kennis met ‘Conversational Writing’.

Haarlem – 27 mei 2020. SaySimple, expert op het gebied van messaging en klantcontact, brengt een nieuwe serie schrijftrainingen op de markt. Bedrijven kunnen zich vanaf heden aanmelden om hun werknemers te laten bijscholen in de kunst van klantconversaties. Deze trainingen worden gegeven in samenwerking met Jerry Downing en Anouk Steenbruggen, de bewezen talenten achter de klantenservice van o.a. Transavia, Filling Pieces en Patagonia.

Een goede toepassing van messaging wordt een steeds fundamenteler onderdeel van de customer service strategie. Het helpt bedrijven om dichter bij hun klant te komen en te blijven. SaySimple Academy helpt customer service professionals betere gesprekspartners te worden. De training Conversational Writing geeft inzicht in hoe je de juiste toon aanslaat, berichten persoonlijk maakt en optimale informatievoorziening voor de klant faciliteert.

Het voeren van verrassende conversaties is van belang om klanttevredenheid hoog te houden. Om de klant van vandaag te kunnen verbluffen, moet je je woorden en emoji’s wegen. Dat onderschrijven ook Jerry Downing en Anouk Steenbruggen.

Jerry Downing: “Vijf jaar geleden introduceerde Transavia als eerste vliegmaatschappij messaging, samen met SaySimple. De resultaten waren verbluffend, met zelfs concrete conversie en daling van kosten als gevolg. Die ervaring zetten we graag in om bedrijven te helpen om de juiste toon te zetten en deze snelgroeiende markt te navigeren.”

Anouk Steenbruggen: “Sinds mijn eerste rol als Customer Service bij Bloomon werk ik al samen met SaySimple. Bij iedere opdracht die ik aanneem, kijk ik samen met hen hoe ik het contact met klanten persoonlijker en toegankelijker kan maken.”

De training Conversational Writing gaat per direct van start, het actuele trainingsaanbod van SaySimple Academy is hier te bekijken.

__

SaySimple helpt bedrijven om klantgerichter te worden door het maximale uit customer service gesprekken te halen. Zo veranderen klantvragen in aankopen op een kostenefficiënte manier. Met eigen software, jarenlange kennis en nauwe samenwerkingen met klanten worden doelstellingen omgezet in resultaten. Het bedrijf heeft kantoren in Haarlem en Valencia en werkt samen met klanten als Transavia, Picnic en Crisp.

Jerry Downing is de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en heeft zijn sporen als manager webcare verdiend. Ook geeft hij advies en trainingen over de inzet van social media en customer service, onder andere bij D-reizen, Coca Cola Brussel, Heineken en Duinrell.

Anouk Steenbruggen is de afgelopen jaren vanuit haar Customer Service bureau actief geweest bij het opzetten en innoveren van vele serviceafdelingen. Zo was zij nauw betrokken bij serviceafdelingen van onder andere Bloomon, Filling Pieces, MOJO concerts, Daily Paper en Patagonia.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home