NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple weekly notification 10

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de weekly notification #10 is messaging inherent aan veel data en wordt conversational data gezien als het nieuwe goud voor bedrijven. Zien wij de chatbot als alles-in-1 partner voor e-commerce en klantenservice. Maakt WhatsApp zijn donkere modus beschikbaar op iOS en Android en delen wij de nieuwe regels voor Facebook Messenger in 2020.

 

 

SaySimple: Conversational Data is het nieuwe goud voor bedrijven.

Het verkrijgen van een 360° klantbeeld wordt gezien als de heilige graal voor customer centric brands. Conversational Intelligence helpt bedrijven bij het verkrijgen van waardevolle inzichten rondom de NPS en CES score en helpt bedrijven bij vaststellen van sentiment, emotie en intent uit conversaties.

Lees meer >

Customerfirst: De chatbot als alles-in-1 partner voor e-commerce en klantenservice

Chatbots zijn momenteel een van de meest gehypte technologische trends. De belofte is groot: binnen afzienbare tijd is googelen en kopen via webshops verleden tijd. Via levendige en natuurlijke gesprekken met chatbots zoeken en vinden consumenten informatie, kopen ze producten en wordt ook de klantenservice afgehandeld.

Lees meer >

Tweakers: Facebook vernieuwt code Messenger-app als voorbereiding op WhatsApp-integratie

Facebook heeft een nieuwe versie van zijn chat-app Messenger voor iOS uitgebracht. De nieuwe app maakt gebruik van een nieuwe architectuur waarmee Facebook in de toekomst Messenger compatibel wil maken met Instagram en WhatsApp.

Lees meer > 

NU: WhatsApp maakt donkere modus beschikbaar op iOS en Android

WhatsApp heeft de langverwachte donkere modus officieel uitgebracht op de app voor Android en iOS. Het donkere thema wordt met een update voor de app toegevoegd. Bij het inschakelen van de modus worden menu’s en achtergronden donker gemaakt en letters in het wit weergegeven.

Lees meer > 

Facebook: Wat zijn in 2020 de nieuwe regels voor Facebook Messenger?

Facebook wijzigt zijn beleid voor organisaties, waardoor je binnen 24 uur op privéberichten moet reageren. Deze nieuwe richtlijnen zijn bedacht om de gebruikerservaring van Facebook gebruikers te verbeteren en het zorgt er ook voor dat jij goed nadenkt over de gebruikerservaring die jij levert aan je klanten.

Lees het nieuwe beleid > 

SaySimple: Naar een betere klantervaring met WhatsApp Business

Met WhatsApp Business zet je traditionele berichten om naar echte conversaties met je klanten. De vernieuwde API is ontworpen voor zowel grote als middelgrote bedrijven en laat je bedrijf eenvoudig en snel aansluiten op ‘s werelds meest gebruikte messaging platform. In ons playbook vind je tekst en uitleg over hoe je kunt starten met WhatsApp Business en geven we je concrete voorbeelden hoe je WhatsApp kunt inzetten om direct je Customer Experience te optimaliseren.

Download playbook

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home