NEW Verbeter de customer experience met WhatsApp Gratis download

SaySimple weekly notification 11

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de weekly notification #11 zorgt FOX Nederland in samenwerking met SaySimple en creative agency the Gardeners voor een engagement campagne via WhatsApp. Maakt solliciteren via WhatsApp een grote opmars onder jongeren. Zorgt een matige dataverwerking voor gebreken bij contactcenters en lees je hoe WhatsApp door Adidas wordt ingezet om direct met fans te communiceren.

Persbericht: Nieuwe Hotline FOX Nederland is een technisch hoogstandje

World’s first: SaySimple, creative agency The Gardeners en FOX Nederland benutten de kracht van social messaging voor omni-channel activatiecampagne.

Lees meer >

SaySimple: Proud to present: de Haal-Me-Hier-Weg-Hotline

Wat je allemaal met WhatsApp kan? Wat we zo leuk vinden is dat deze campagne de creatieve mogelijkheden van WhatsApp benut. Hij kwam tot stand in samenwerking met FOX International Channels Benelux en creative agency The Gardeners.

Bekijk de video >

NU.nl: Solliciteren via WhatsApp: ‘Jongeren zijn niet gewend aan bellen en mailen

Solliciteren is spannend én tijdrovend. Steeds meer bedrijven bieden daarom een laagdrempelige manier aan: solliciteren via WhatsApp. “Als bedrijf moet je altijd kijken waar je kandidaten zich bevinden. We versturen meer appjes dan mails, dan is het logisch dat je ze daar aanspreekt.

Lees meer >

Sportnext: Zo zet Adidas WhatsApp in om direct met fans te communiceren

Meer dan twee miljard mensen van over de hele wereld gebruiken inmiddels WhatsApp. Het is het meest gebruikte berichtenplatform ter wereld en daarmee een ideaal communicatie- en marketingkanaal. Toch zijn er, mede door toedoen van eigenaar Facebook, nog maar weinig bedrijven en organisaties die WhatsApp actief inzetten voor hun marketing. Adidas doet dit wel en heeft succes met de communicatie via het platform.

Lees meer >

Customertalk: Matige dataverwerking leidt tot gebreken bij contactcenters

Bij talloze organisaties zijn de afgelopen jaren grote bedragen geïnvesteerd om een vlekkeloze klantbeleving mogelijk te maken. Toch laat de service richting de klanten nog vaak te wensen over. Een belangrijke reden daarvoor is dat, ondanks dat contactcenters met de modernste technologieën zijn uitgerust, de daadwerkelijke end-to-end integratie van de front office naar de back office ontbreekt. Daardoor wordt de beloofde klantervaring niet volledig ingevuld.

Lees meer >

Customerfirst: Hoe menselijk is wenselijk?

Digitale assistenten zoals chatbots, avatars en robots worden steeds vaker ingezet in klantcontact. Twee jaar geleden voorspelde Gartner al dat in 2020 een kwart van de gesprekken met klanten door chatbots zou worden gevoerd. Ondanks de potentiële voordelen van digitale assistenten voor zowel klanten als bedrijven, is niet iedereen even enthousiast over hun opmars.

Lees meer >

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home