NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple weekly notification 12

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de weekly notification #12 delen wij een COVID-19: live blog met daarin 6 tips voor effectieve communicatie via messaging. Roept WhatsApp zijn gebruikers op om niet zomaar berichten over het Corona virus door te sturen en verder opent de World Health Organization een officieel WhatsApp account voor alle (juiste) informatie over Corona.

SaySimple: COVID-19: Tips voor effectieve communicatie via messaging

Het coronavirus stelt ons allemaal voor nieuwe uitdagingen. We delen graag onze ervaringen met het gebruik van messaging, zodat je als bedrijf effectief kunt communiceren. Ook verzamelen we nieuwe tips en vullen we dit blog regelmatig aan. Want samen weten we meer.

Lees meer > 

WhatsApp: Stuur berichten over het coronavirus bij twijfel niet door

WhatsApp roept gebruikers op om niet zomaar berichten over het COVID19-virus door te sturen. “Denk na over de berichten die je ontvangt, omdat niet alles wat naar jou verstuurd wordt over het coronavirus correct is”, schrijft het bedrijf op zijn website.

Lees meer >

TheNextWeb: World Health Organization op verified WhatsApp voor alle (juiste) informatie over Corona

De uitbraak van coronavirus verspreidt zich snel, en dat geldt ook voor verkeerde informatie over de pandemie. In deze tijden kunt u alleen vertrouwen op betrouwbare bronnen zoals de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) en de gezondheidsafdelingen van uw lokale overheden. Om meer mensen op een gemakkelijkere en effectievere manier te bereiken, heeft de WHO over het coronavirus een officieel kanaal op WhatsApp gelanceerd.

Stuur een bericht >

Emerce: Klantenservice webwinkels vaak overbelast

Webwinkels merken de drukte niet alleen aan het sterk gestegen aantal bestellingen, maar ook aan de klantenservice. Thuiswinkel.org zegt dat zijn leden de drukte moeilijk aankunnen.

Lees meer > 

Klantcontact: Bereikbaarheid maximaliseren tijdens de Coronacrisis

De komende weken of zelfs maanden kan de druk op veel customerservice-afdelingen verder oplopen. Mogelijke scenario’s: maatregelen worden aangescherpt, het ziekteverzuim neemt toe, de callvolumes stijgen en de werkingsduur van maatregelen wordt verlengd. Daarbij kunnen de omstandigheden snel veranderen. Hoe kan je op korte en middellange termijn de capaciteit en bereikbaarheid van je contactcenter waarborgen en/of vergroten?

Lees meer >

Customertalk: Technische problemen verwacht door het en masse thuiswerken

Nederland is op dit moment ontegenzeggelijk in de greep van het coronavirus en in groten getale thuis – zo goed en zo kwaad als het kan – aan het werk. Maar liefst 15 procent van de IT’ers denkt echter niet dat zijn organisatie klaar is om op grote schaal thuiswerken te faciliteren. Dat is natuurlijk wel nodig, nu het kabinet Nederlanders heeft opgeroepen zoveel mogelijk vanuit het eigen huis aan de slag te gaan. Er ontstaan dan ook diverse problemen als gevolg van het massale remote werken.

Lees meer > 

Swivle: COVID-19 update: remote samenwerken nu een uitkomst

Grote of kleine ondernemingen, het zijn onzekere tijden en vele worden hard getroffen door COVID-19. Geen sociale bijeenkomsten meer en ook samenwerken vanaf kantoor is op dit moment niet mogelijk. Maar het werk gaat wel door. Deadlines moeten gehaald worden en rekeningen betaald. Daarom is juist nu een goede samenwerking en een optimale workflow essentieel. Swivle helpt je hierbij met digital asset management (DAM).

Lees meer >

Customerfirst: ANBO legt oor te luisteren

Oudere Nederlanders weten inmiddels ook andere oplossingen te vinden; velen leren zichzelf in hoog tempo digitale vaardigheden aan. ‘Ze leren zichzelf heel snel dat een smartphone meer kan dan bellen en gaan whatsappen of beeldbellen met hun familie. Het blijkt vaak gemakkelijker te leren dan ze hadden gedacht.’

Lees meer > 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home