NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 13

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de weekly notification #13 delen wij een nieuwe blog met daarin de verschillende opties van zakelijk WhatsApp. Wanneer kies je als bedrijf voor een losse telefoon en wanneer voor een meer schaalbare aanpak? Delen wij een persbericht over onze nieuwe samenwerking met WEBSOLVE en zorgt de coronacrisis voor een stijging in het wereldwijde gebruik van messaging apps.

 

SaySimple: Je bedrijf op WhatsApp: de voordelen van een centrale aanpak

Als je als bedrijf aan de slag wilt met WhatsApp als communicatiekanaal, zijn er grofweg twee opties. Welke keuze het best voor jou werkt, hangt vooral af van wat je doelen zijn en de grootte van je bedrijf.

Lees meer > 

Sprout: SaySimple integreert Verified WhatsApp Business in diensten WEBSOLVE

PERSBERICHT – SaySimple en WEBSOLVE laten autodealers vlot met hun klanten praten via WhatsApp. Door een slimme koppeling is WhatsApp onderdeel van het marketing automation proces van autodealers.

Lees meer >

NU.nl: WHO start WhatsApp-chatfunctie voor informatie over coronavirus

De gezondheidsorganisatie WHO is vrijdag in samenwerking met Facebook een chatfunctie gestart via WhatsApp. Gebruikers met vragen over het coronavirus kunnen daarmee onder meer de laatste officiële cijfers inzien, en antwoord krijgen op de meest gestelde vragen.

Lees meer >

Computeridee: Gebruik Facebook en WhatsApp stijgt sterk tijdens coronacrisis

Wereldwijd mogen veel mensen de deur niet meer uit vanwege quarantaine-maatregelen die de verspreiding van het coronavirus moeten indammen. Men spendeert dan ook veel meer tijd dan gebruikelijk aan diensten als Facebook Messenger en WhatsApp.

Lees meer > 

Klantcontact: Waarde van klantcontact biedt houvast voor de beste aanpak

Het aantal klantcontacten blijft toenemen, zo is de strekking. Tel daarbij op steeds hogere consumentenverwachtingen en een keur aan contactkanalen. Het nemen van beslissingen over de juiste manier van afhandelen van contacten wordt steeds ingewikkelder. Wat is de waarde van contact en hoe maak je de juiste afweging?

Lees meer > 

Customerfirst: Klanttools (nog) niet optimaal benut

Nederlandse marketeers lopen voor op andere landen in de adoptie van nieuwe tools en technologieën, maar worden afgeremd door onder meer onvoldoende samenwerking tussen marketing, sales en de klantenserviceafdeling. ‘Het succes van bedrijven valt of staat vandaag de dag met hun klantenservice.

Lees meer > 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home