NEWS! Wervingscampagne via chatbots en WhatsApp voor Subway Lees meer

SaySimple weekly notification 15

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de weekly notification #15 geven wij in onze e-commmerce whitepaper tips over hoe je conversaties kunt omtoveren tot conversies. Delen wij het verhaal achter het succes van Crisp. Mikt Omoda op persoonljker klantcontact en zet het vraagtekens om in smileys en deelt onze marketeer Joey in een interview zijn visie op Conversational Commerce.

 

Conversational Commerce: van conversatie naar conversie

Conversational commerce gaat over de interactie tussen mens en bedrijf via interfaces van messaging apps, zoals WhatsApp. Geen wirwar van zoekfuncties, dropdowns of andere vensters: gewoonweg een conversatie tussen klant en webshop. En in de verdere toekomst ook tussen klant en kunstmatige intelligentie.

Download whitepaper > 

SaySimple: Het succesverhaal van Crisp: boodschappen doen vanuit je luie stoel

Hoewel Crisp nog relatief kort bestaat, heeft het bedrijf zich snel op de kaart gezet. Social messaging geeft de verssupermarkt de kans om snel en persoonlijk te schakelen met haar klanten, om op verschillende momenten in de customer journey frictie weg te nemen.

Lees het succesverhaal > 

SaySimple: Schoenenretailer Omoda zet vraagtekens om in smileys

Elodie Janse staat aan het roer van de Customer Experience afdeling en zet SaySimple in voor nóg persoonlijker klantcontact. In dit interview met Elodie duiken wij dieper in op de succesformule van Omoda, die als retailer hoog inzet op een persoonlijke klantbeleving, service, inspiratie en innovatie.

Lees hier het interview >

Customerfirst: De geheime datadeur naar een betere klantervaring

Klanten verwachten steeds vaker een gepersonaliseerde ervaring en veel bedrijven investeren serieuze bedragen in technologieën die hen daarbij kunnen helpen. Denk maar aan kunstmatige intelligentie, machine learning en data analytics. Die technologische oplossingen zullen weliswaar weinig bijdragen als organisaties niet eerst het vertrouwen van hun klanten terugwinnen.

Lee meer > 

Customerfirst: Lemonade heeft Nederlandse disruptiedroom

De Amerikaanse internetverzekeraar Lemonade is sinds deze week actief op de Nederlandse markt. De onderscheidende factor van het bedrijf is het gebruik van slimme algoritmes om het leeuwendeel van het klantcontact af te handelen.

Lees meer > 

SaySimple: Van Conversational Excellence naar Conversational Commerce

Joey Drieskens is meer dan twee jaar werkzaam bij de marketingafdeling van SaySimple. Tijdens zijn Bachelor of Commerce deed hij onderzoek naar ‘online-readiness’ op het gebied van digitale marketing en de adoptie van social messaging kanalen in Nederland. In dit interview deelt Joey zijn visie op het gebied van conversational commerce en geeft hij zijn advies aan ondernemers die hun bedrijf toekomstbestendig en klantvriendelijk willen houden.

Lees hier het interview > 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home