NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 17

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de weekly notification #17 delen wij in onze nieuwe infographic de top 5 uitdagingen van klantgerichte bedrijven. Blijft Supermarkt-app Crisp met WhatsApp in de mand van de klant. Digitaliseren ook steeds meer B2B organisaties hun interacties met klanten en zorgt dit voor concrete kostenbesparingen. Gaat het PWN de strijd om klantgerichtheid aan en heeft WhatsApp nog steeds plannen om op lange termijn advertenties toe te voegen aan zijn Status-tabblad.

SaySimple: Overwin de vijf grootste uitdagingen van ieder klangericht bedrijf

Niets biedt meer klanttevredenheid dan goede gesprekken. Conversaties waarbij een klant zich gehoord en vooral geholpen voelt. ‘Conversational excellence’ is het toverwoord en kun je je toe-eigenen door in te spelen op de populariteit van social messaging. Zo neemt klanttevredenheid toe en verandert de klantenservice-afdeling in een motor voor groei. Download de infographic voor een visuele weergave van onze visie.

Download infographic >

SaySimple: Supermarkt-app Crisp blijft met WhatsApp in de mand van de klant

Voor lekkere verswaren of ambachtelijke delicatessen moet je doorgaans stad en land afreizen. Maar Crisp brengt verfijnde lekkernijen tot op je deurmat.  Hun filosofie is service-minded en sympathiek, daarom gaan social messaging en Crisp hand in hand. Service Lead Renee Terpstra wijdt uit over de ervaringen en successen.

Lees het interview > 

Emerce: B2B-bedrijven, zet je klanten centraal en digitaliseer

Steeds meer fabrikanten, groothandels en andere B2B-bedrijven digitaliseren de interacties met hun B2B-klanten. Voor een succesvolle aanpak moet de klant, met kop en schouders, op de eerste plek staan. Voordelen van klantgerichte digitale transformaties zijn er in overvloed. Zo gaat de o.a. de cost per interaction (CPI) omlaag.

Lees meer > 

NU.nl: WhatsApp: Op lange termijn nog steeds plannen voor advertenties in Status

WhatsApp heeft nog steeds plannen om op de lange termijn advertenties toe te voegen aan zijn Status-tabblad, zegt een woordvoerder tegen Engadget. Reclames zouden in eerste instantie in 2020 aan WhatsApp worden toegevoegd, maar begin dit jaar werd bekend dat die plannen in de ijskast waren gezet.

Lees meer > 

Customerfirst: PWN gaat strijd om klantgerichtheid aan

‘We innoveren nog niet op het gebied van chatbots. Wij willen daar beginnen waar het echt om draait: de klant.’ Drinkwaterbedrijf en natuurbeheerder PWN maakt sinds circa 1,5 jaar flinke sprongen richting klantgerichtheid. Waar het begon bij persoonlijke videoboodschappen, volgde live chat en de mogelijkheid om online een betalingsregeling aan te vragen.

Lees meer >

Briskmagazine: AI in gesprekstoepassingen voor ondernemers

Conversational commerce is de toekomst. AI wordt al in veel sectoren gebruikt. Sommige fastfoodrestaurants gebruiken algoritmen om de drive-through sneller en nauwkeuriger te maken. Veel banken hebben inmiddels digitale adviseurs ‘in dienst’ en in de autobranche helpen digitale assistenten uw om keuzes te maken. Matt O’Kane van Cognizant Digital Business geeft vier tips aan bedrijven die met AI willen werken om hun klanten een optimale beleving te bieden.

Lees meer > 

Customerfirst: Klantcontactbingo gelanceerd; Een cadeautje van ons aan de branche

Om medewerkers wat vertier te gunnen in deze (soms saaie) periode, komt VANAD met een klantcontactbingo. De organisatie wil medewerkers onder meer een gevoel van saamhorigheid bezorgen door te faciliteren in het ‘gesprekje bij het koffiezetapparaat’.

Lees meer > 

 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home