NEW Verbeter de customer experience met WhatsApp Gratis download

SaySimple Weekly Notification 18

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de Weekly Notification #18 start Haarstylist Gilbert met WhatsApp op de software van onze klant Aimy. Start Nespresso met WhatsApp en smaakt het directe klantcontact naar meer. Delen wij 5 tips voor een lange termijn relatie met de klant. Kunnen reizigers die zich onveilig voelen WhatsAppen met de NS meldkamer en behalen de diensten van Facebook inmiddels die miljard maandelijks actieve gebruikers.

Emerce: Haarstylist Gilbert gaat nieuwe Whatsapp service inzetten om klanten te helpen met advies

Door de corona crisis is de er een ontzettende groei ontstaan van klanten die hun kapper massaal om advies vragen wat ze met hun haar aanmoeten. Veel kappers proberen op hun eigen manier aan deze vraag te voldoen. Topkapper Gilbert gaat het op een hele nieuwe manier doen, door een nieuwe whatsapp service in te zetten en zo veel efficiënter en beter zijn klanten te bedienen.

Lees meer > 

Customerfirst: Direct klantcontact smaakt Nespresso naar meer

Nespresso behoeft natuurlijk geen introductie meer. Zijn het niet de vrolijk gekleurde aluminiumcapsules die van iedereen praktisch een thuisbarista maakt, dan is het wel George Clooney die dit koffiemerk op de kaart heeft gezet. What else… Wat je bijvoorbeeld nog niet wist, is dat je binnen afzienbare tijd ook met Nespresso’s Customer Relationship Center kunt WhatsAppen. ‘Dit contactkanaal is erg consumer friendly.’

Lees meer > 

NU.nl: NS laat reizigers die zich onveilig voelen WhatsApp- of sms-bericht sturen

Reizigers van NS die zich op het station of in de trein onveilig voelen of overlast ervaren, kunnen vanaf donderdag een WhatsApp- of sms-bericht naar de meldkamer van de vervoerder sturen, maakt het bedrijf woensdag bekend op zijn website. Volgens NS waarderen reizigers dat zij stil melding kunnen doen en blijkt uit de eerste resultaten dat de optie ervoor zorgt dat mensen zich veiliger voelen.

Lees meer > 

Customerfirst: 5 tips voor een lange termijn relatie

We bevinden ons in uitdagende tijden. Merken en marketeers proberen zich aan deze nieuwe situatie aan te passen. Hoe kunnen ze hun klanten bereiken? En op een empathische, maar toch effectieve manier met hen communiceren?

Lees meer >

NU.nl: WhatsApp brengt update uit voor videobellen met acht personen

WhatsApp heeft een update uitgebracht waarmee videobellen met een groep van acht mensen mogelijk wordt. Voorheen lag het maximale aantal op vier personen per videogesprek.

Lees meer > 

Tweakers: Facebook-diensten hebben drie miljard maandelijks actieve gebruikers

Volgens Facebook loggen er wereldwijd 2,99 miljard mensen minimaal één keer per maand in op een dienst van het bedrijf. Het gaat daarbij naast Facebook zelf om Messenger, Instagram en WhatsApp. Het aantal gebruikers steeg met 300 miljoen in een jaar.

Lees meer > 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home