NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 20

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de Weekly Notification #20 brengt conversational commerce je met in-shop messaging kanalen je nog dichter bij de klant. Delen wij een slideshow met daarin 6 tips voor effectieve communicatie tijdens piekmomenten. Omarmt Aimy het kanaal WhatsApp en brengt het consumenten binnen één klik in contact met hun kapper. Wordt het belang van KCC’S nog onderschat en lanceert het Centraal Beheer een nieuwe Chatbot op basis van AI, maak kennis met CeeBee.

SaySimple: Shoppen via messaging: zo dicht bij je klant was je nog nooit

Na sluitingstijd shoppen vanuit je luie stoel, zonder je laptop open te hoeven klappen. Shoppen op je mobiel voelt moeiteloos, comfortabel en vertrouwd – dichter bij je klanten kan je als webwinkel niet komen. Geen wonder dat conversational commerce steeds meer terrein wint in de wereld van de consument.

Lees meer > 

SaySimple: 6 tips voor effectieve communicatie tijdens piekmomenten

Messaging biedt een oplossing voor communicatie tijdens piekmomenten. Wij hebben onze ervaringen samengevat tot 6 tips die je helpen effectief te communiceren.

Bekijk slideshow > 

SaySimple: Aimy omarmt WhatsApp: Binnen één klik contact met je kapper

Aimy is kapperssoftware die snapt wat de huidige generatie wil: efficiënt en goed geholpen worden. Zij biedt een slimme all-in-one software waarmee online afspraken 24/7 kunnen worden geboekt, de agenda up-to-date en inzichtelijk is en je niet meer om hoeft te kijken naar de administratie. De digitale klantervaring wordt verrijkt met persoonlijk contact via WhatsApp door de samenwerking met SaySimple.

Lees meer > 

CustomerFirst: Het belang van KCC’S wordt onderschat

Klantcontactmedewerkers vinden hun baan belangrijk en halen energie uit het helpen van anderen, maar voelen zich vaak ondergewaardeerd. ‘De servicegerichtheid van flexkrachten wordt geremd door focus op resultaat.

Lees meer > 

CustomerFirst: Centraal Beheers tech-transformatie

Centraal Beheer komt met CeeBee: een chatbot op basis van artificial intelligence. De virtuele assistent biedt een luisterend oor en maakt gebruik van NLP (natural language processing). “Het is nog te vroeg voor resultaten, maar we verwachten zeker een hogere NPS-score en CES. De klantgesprekken worden efficiënter.” CustomerFirst bevraagt Annemiek Bakker, kanaalmanager conversation bij Centraal Beheer.

Lees meer > 

Customertalk: Nederlanders willen ook na de coronacrisis vaker thuiswerken

Ruim driekwart van de Nederlanders met een kantoorbaan werkt meer vanuit huis sinds de invoering van de overheidsmaatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Werkend Nederland staat  overwegend positief tegenover thuiswerken, zowel nu als straks na de coronacrisis. Het platform Twitter heeft daarop overigens al geanticipeerd door zijn medewerkers voortaan altijd toestemming te geven om thuis te werken.

Lees meer > 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home