NEW Verbeter de customer experience met WhatsApp Gratis download

SaySimple Weekly Notification 23

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de Weekly Notification #23 maak je kennis met ons Customer Success team. Vertellen wij meer over het WhatsApp message template gebruik van supermarkt-app Crisp. Zorgen branded WhatsApp stickers voor een memorable klantervaring en verteld Sportnext meer hoe hun campagne via WhatsApp voor meer betrokkenheid onder oranje supporters heeft gezorgd.

SaySimple: Ons Customer Success team helpt je graag

Doelen halen begint met doelen stellen. Daarom brengen we je vanaf het eerste moment dat je je bij SaySimple aansluit in contact met onze Customer Success Manager. Die helpt je bij het stellen van doelen voor jouw organisatie of support afdeling, en zal er samen met jou op toezien dat je deze doelen gaat behalen. In onze samenwerking staan het delen van kennis en wederzijdse ervaringen centraal.

Lees meer > 

SaySimple: Hoe gebruikt Crisp WhatsApp?

Crisp is aanspreekbaar via e-mail, telefoon, Facebook, Instagram, LinkedIn en WhatsApp. Bijna 95% van alle klantcommunicatie verloopt via WhatsApp. Dit kanaal geeft Crisp de kans om snel en persoonlijk met haar klanten te schakelen en frictie te verminderen. Verder gebruikt Crisp message templates om klanten op de hoogte te houden over de status van hun levering.

Lees meer > 

SaySimple: Maak gebruik van branded WhatsApp stickers

Personaliseer je klantgesprekken met branded stickers en creëer onvergetelijke ervaringen. Geef uw agenten meer creatieve opties binnen de conversaties met klanten door de inzet van een leuke component en verhoog de betrokkenheid met je doelgroep. Branded stickers zijn ideaal voor online shopping, het versturen van notificaties  en customer support. Meer weten over het gebruik van branded stickers? Neem dan contact op.

Neem contact op >

SaySimple: Naar een betere klantervaring met WhatsApp Business

In dit playbook vind je tekst en uitleg over hoe je kunt starten met WhatsApp Business en geven we je concrete voorbeelden hoe je WhatsApp kunt inzetten om direct je Customer Experience te optimaliseren.

Download playbook > 

Sportnext: Hoe WhatsAppen met de bondscoach voor meer betrokkenheid bij Oranje zorgde

Het platform Gillette Scout van Oranje, waar fans van het Nederlands elftal bondscoach Ronald Koeman via WhatsApp konden helpen bij het samenstellen van zijn ideale selectie, zorgde onder de gebruikers voor meer fanbeleving en grotere betrokkenheid bij het Nederlands elftal. Mark van Mierlo van SportVibes verteld in dit artikel meer over de campagne en de kracht van WhatsApp als communicatie- en marketingkanaal.

Lees meer >

Customertalk: Innovatie staat hoog op marketingagenda’s in onzekere tijden

Technologische ontwikkelingen zorgen juist in onzekere tijden voor verhoging van de klantverwachtingen. Nederlandse marketeers pakken daarom niet langer alleen de rol van de zender, maar zoeken ook actief de interactie met klanten om een zinvolle klantrelatie te onderhouden tot ver na de eerste aankoop. Bovendien veranderen de normen voor klantbetrokkenheid door de coronacrisis. Als gevolg daarvan geven marketingprofessionals in Nederland prioriteit aan innovatie in een sterk veranderd landschap.

Lees meer >

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home