NEW Verbeter de customer experience met WhatsApp Gratis download

SaySimple Weekly Notification 24

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de Weekly Notification #24 zitten de kanalen WhatsApp en Instagram in de digitale klantcontactlift. Zien veel bedrijven digitalisering als katalysator voor een betere customer experience. Is personalisatie essentieel voor de ultieme klantervaring en optimaliseert Facebook zijn chatbots voor een shopfunctie binnen de categorieën meubels & mode.

TwinkleMagazine: WhatsApp & Instagram in de digitale klantcontactlift

Digitaal klantcontact verloopt steeds vaker via WhatsApp en Instagram. Dat valt op te maken uit de deze week uitgebrachte resultaten van het onderzoek Stand van Webcare 2020. Ten opzichte van de vorige peiling, is de populariteit van chatbots afgezwakt.

Lees meer >

CustomerFirst: Tech als gamechanger in CX

Technologische vooruitgang heeft op tal van organisaties een positieve invloed: de helft van de bedrijven ziet digitalisering als katalysator voor een betere customer experience. Daarentegen ziet de helft van de bedrijven zegt niet snel genoeg te kunnen innoveren.

Lees meer >

CustomerFirst: AI is geen magie

Personalisatie is essentieel voor een hoogwaardige klantervaring. Dat betekent dat contactmomenten altijd tijdig en relevant moeten zijn. Diensten als Netflix en Spotify hebben personalisatie tot kunst verheven. Je ziet altijd nummers die je leuk lijken of de series die ‘voor jou gemaakt zijn’.

Lees meer >

Retailmagazine: Facebook optimaliseert chatbots voor shopfunctie

De chatbots worden getraind om een product te tonen, te vertellen waar het van gemaakt is en leren om zich eerdere gesprekken met dezelfde klant te herinneren. Voor het opbouwen van een dataset voor deze functionaliteiten, gebruikt Facebook zo’n dertienduizend gesprekken tussen mensen over meubels en mode, de twee categorieën waar in eerste instantie op gefocust wordt.

Lees meer > 

Klantenservicefederatie: Verschuivende pieken nu klanten thuiswerken

Ook voor klantcontact blijven het bijzondere tijden. De experts van de Klantenservice Federatie helpen je graag en daarom vragen we hen naar tips en wat hen opvalt. In deel 9 van deze serie spreken we met Sandra van Maarseveen, manager Customer Care van Eneco.

Lees meer > 

Klantcontact: Thuiswerken voor agents wordt structureel

In de weken na 12 maart 2020 zijn als onderdeel van de coronamaatregelen contactcenters massaal overgestapt op thuiswerken. Opmerkelijk, want thuiswerken lag voorheen overwegend gevoelig. Nu de maatregelen rondom het coronavirus geleidelijk worden versoepeld, wordt duidelijk: thuiswerken voor agents wordt onderdeel van de nieuwe werkelijkheid.

Lees meer > 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home