NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 24

SaySimple Weekly Notification 24

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

Daarnaast bevat deze weekly nieuws omtrent de lanceringsdatum van Facebook zijn eigen cryptomunt en wordt er dieper ingegaan op de wereld van voice bots en zijn huidige toepassingen. Daarnaast zet Apple een revolutionaire stap met een Ipad die eindelijk een echte laptopvervanger kan worden en moet zijn nieuwste en dunste product de digitale betaalmarkt openbreken.

Conversational Display Ads beloven betere klantervaring en snellere engagement

Google speelt op de trend van één-op-één communicatie in door het combineren van display ads en chatbots onder de naam Conversational Display Ads. Het is de nieuwe en innovatieve manier om de kans op interactie te vergroten, de overwegingsfase te verkorten en leads sneller binnen te halen. Maar wat houdt het precies in en welke voordelen haal je eruit?

Lees meer >

Conversational Display Ads beloven betere klantervaring en snellere engagement

Google speelt op de trend van één-op-één communicatie in door het combineren van display ads en chatbots onder de naam Conversational Display Ads. Het is de nieuwe en innovatieve manier om de kans op interactie te vergroten, de overwegingsfase te verkorten en leads sneller binnen te halen. Maar wat houdt het precies in en welke voordelen haal je eruit?

Lees meer >

Klantgemak = Key en First time fix blijkt wél van belang.

Meer dan de helft van de 6.000 ondervraagde consumenten wereldwijd heeft geen voorkeurskanaal om met bedrijven contact te leggen. Het enige wat voor 63% van hen telt, is snel en gemakkelijk contact om tot een oplossing te komen.

Lees meer >

Facebook komt met nieuwe Portal modellen en ander goed nieuws

Waar Facebook voorheen enkel een social media platform was, houdt het bedrijf zich nu met veel meer zaken bezig. Naast enkele berichtendiensten en zelfs een eigen cryptocurrency brachten ze vorig jaar ook twee slimme schermen uit, namelijk de Portal en Portal Plus. Het blijkt nu dat er enkele nieuwe modellen aan zitten te komen.

Lees meer > 

Coinbase komt met een betaalpas waarmee je in bitcoin kunt afrekenen in Nederlandse winkels

Coinbase komt met een betaalpas waarmee je in bitcoin kunt afrekenen in Nederlandse winkels

Lees meer >

Grootste ICO ooit: Telegram token Gram vanaf 10 juli te koop op Liquid

Berichtenservice Telegram gaat hun token genaamd Gram aanbieden bij het grote publiek. Eerder kon je via een ICO ook al aan Gram komen. Overigens is de ICO van Telegram de grootste ooit. Vanaf 10 juli kan je via exchange Liquid meedingen om Gram te kunnen kopen. De planning is dat alle verkooprestricties in oktober vervallen. Het is nog niet bekend hoeveel tokens er in totaal worden aangeboden en voor welke prijs.

Lees meer >

Apple Pay nu aan KLM-app toegevoegd

De betaalservice Apple Pay is met ingang van deze week toegevoegd aan de KLM-app, zo meldt de Nederlandse luchtvaartmaatschappij.

Lees meer >

Essent in de mix: AI; een duurzame klantrelatie

Kunstmatige intelligentie is voor Essent geen doel an sich, maar een methode om klanten een effortless customer journey te bieden. De energieboer helpt tijdens die reis de klant ook nog waar nodig om het leven te verduurzamen. Onderwerpen waar Kuldip Singh uitgebreid aandacht aan besteedt tijdens de eerste keynote op WMMS volgende week. ‘Technologie stelt ons in staat om de klant steeds beter te adviseren en te helpen in het realiseren van zijn duurzaamheidsdoelen.’

Lees meer >

Ratings blijven regeren

Bij online het winkelen blijven reviews doorslaggevend: 30 procent van de Nederlandse consumenten laat het besluit over een nieuwe aankoop afhangen van ratings. 1 op de 5 is bereid meer te betalen voor een artikel met een goede beoordeling.

Lees meer >

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home