NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 27

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de Weekly Notification #27 laten wij zien hoe je door het toevoegen van call deflection altijd klaar staat voor je klant en telefonische wachtrijen met maar liefst 40% kunt reduceren. Zorgt het nieuwe en versoepelde WhatsApp opt-in beleid ervoor dat je nu rechtstreeks vanuit WhatsApp een opt-in kunt realiseren. Verder delen wij 4 tips voor een betere tone of voice op je messaging kanalen en verkoopt Essent zonnepanelen per chatbot.

SaySimple: Met call deflection sta je altijd klaar voor je klant

Klantvragen komen vanuit alle kanten je bedrijf binnen. Op drukke momenten ontstaan er gemakkelijk hoge piekvolumes aan telefoontjes, waardoor je reactietijd oploopt en je je klanten wel eens langer moet laten wachten dan ze zouden willen. Hoe mooi zou het zijn als je je klanten al meteen na het opnemen van de telefoon op weg kunt helpen? In dit blog leer je hoe je de druk van de ketel kan halen door het slim routeren van inkomende telefoongesprekken naar WhatsApp, ook wel call deflection genoemd.

Lees meer > 

SaySimple: WhatsApp past opt-in en quality rating beleid aan

WhatsApp gaat vanaf 9 juli 2020 haar opt-in beleid updaten en de quality rating verbeteren. De update geeft je de mogelijkheid om eenvoudiger, creatiever en rechtstreeks via WhatsApp een opt-in te vragen en nog steeds je huidige servicelevel te behouden.

Lees meer > 

SaySimple: 4 Tips voor een treffende toon op messaging kanalen

Of je nu al wat langer berichten met je klanten uitwisselt of net bent gestart met messaging, goed communiceren valt of staat met de juiste tone of voice. De volgende vier tips helpen je om alles uit je conversaties te halen. Zo krijg je er  een krachtig middel voor klanttevredenheid bij.

Lees meer > 

NU.nl: WhatsApp rolt geanimeerde stickers en donkere modus voor Web uit

WhatsApp heeft de uitrol van geanimeerde stickers, een donkere modus voor de webversie en andere nieuwe functies aangekondigd op zijn blog. De komende weken wordt de update beschikbaar gemaakt voor gebruikers.

Lees meer > 

Emerce: Essent verkoopt zonnepanelen per chatbot

Essent breidt zijn slimme chatbot uit met een verkoopfunctie. De chatbot helpt consumenten wisselen van energiebedrijf, maar maakt ook persoonlijke berekeningen over te plaatsen zonnepanelen.

Lees meer > 

 

 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home