NEW Verbeter de customer experience met WhatsApp Gratis download

SaySimple weekly notification 3

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de weekly notification #3, is Conversational Commerce: het nieuwe tijdperk voor e-commerce brands. Zit de inzet van slimme algoritmes voor snelle en accurate interactie met de klant overal ter wereld in de lift. Verwachten klanten in 2020 veel van merken als het om loyaliteit gaat. Zet WhatsApp zijn plannen voor advertenties in Status-tabblad in de ijskast en kondigt Amazon zijn uitbreiding naar Nederland officieel aan.

 

SaySimple: Conversational Commerce: het nieuwe tijdperk voor e-commerce brands

Dit is hét tijdperk voor e-commerce brands waarin social messaging apps, customer data en mobiele betalingen samenkomen. Een branche die net zoals social messaging veelomvattend en digitaal is. Online marketing, technische kennis en strategische insights evolueren allemaal mee. Daarom hebben we – toepasselijk genoeg – al onze kennis verenigd in één overzichtelijke whitepaper, zodat je meteen aan de slag kunt.

Download whitepaper >

Customerfirst: 2020’s kunstmatige transformatietrends

De inzet van slimme algoritmes voor snelle en accurate interactie met de klant zit overal ter wereld in de lift. Voorbeeld: meer dan een derde van de Nederlanders vindt het prima om met een AI-chatbot te communiceren; wereldwijd praatte meer dan tweederde van de consumenten in 2019 met een slimme machine. Hoe in 2020 te acteren op alle digitale – én artificiële – veranderingen?

Lees meer > 

Customertalk: De essentiële trends en ontwikkelingen in e-commerce in 2020

Tegenwoordig wil bijna elke retailer ook een succesvolle webshop runnen. E-commerce is echter een vak apart. Het vraagt om de nodige kennis, ervaring en investeringen. Om online goed te kunnen scoren, is het bijvoorbeeld belangrijk om de belangrijkste trends op het gebied van online shoppen op de voet te volgen. Nu het nieuwe jaar weer van start is gegaan, is het daarom goed om alvast vooruit te blikken. Welke veranderingen kunnen we verwachten op het gebied van online verkoop?

Lees meer > 

TwinkleMagazine: Amazon kondigt uitbreiding Nederland officieel aan

De geruchten waren er, de bevestiging eigenlijk ook al. Maar een echte verklaring kwam er nog niet. Tot vandaag: de dag dat Amazon zijn uitbreiding in Nederland aankondigt.

Lees meer >

Customerfirst: Top 5 trends voor klantbehoud anno 2020

Klanten in 2020 verwachten veel van merken als het om loyaliteit gaat. Dat gaat verder dan de gebruikelijke vaste klantenkorting, of een loyaliteitsprogramma gebaseerd op punten. Het toverwoord in 2020 is dan ook: emotie!

Lees meer >

NU: ‘WhatsApp zet plannen voor advertenties in Status-tabblad in de ijskast’

WhatsApp ziet af van het plaatsen van advertenties in het Status-tabblad, meldt The Wall Street Journal op basis van anonieme ingewijden. Facebook, de eigenaar van de chatapp, zou het project in de ijskast hebben gezet.

Lees meer >

TwinkeMagazine: Mark Zuckerberg wil kleine bedrijven handje gaan helpen

Facebook-baas Mark Zuckerberg heeft in een posting aangekondigd dat zijn bedrijf de komende tien jaar van plan is e-commerce en betalingstools te ontwikkelen die geschikt zijn voor kleinere bedrijven. Hiermee wil hij deze ondernemingen toegang bieden tot dezelfde technologie die tot nu toe alleen beschikbaar is voor grote bedrijven.

Lees meer >

 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home