NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 31

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In Weekly Notification #31 delen wij vanuit onze klanten 4 veelvoorkomende B2B toepassingen voor WhatsApp Business. Duiken we dieper in op hoe conversational messaging bijdraagt aan langdurige klantrelaties voor de automotive sector. Laten we zien hoe je jou klanten met call deflection kunt verrassen met een frictieloze klantervaring op WhatsApp. Solliciteert 1 op de 10 jongeren van onder de dertig het liefst via WhatsApp en vormt AI steeds vaker de basis voor klantinteracties.

SaySimple: B2B toepassingen van WhatsApp Business

WhatsApp Business kan voor een uitstekende beleving en gebruiksgemak zorgen. Bij SaySimple zien wij dat B2B-bedrijven het meest voor de volgende toepassingen kiezen.

Lees meer > 

SaySimple: Zet je klantcontact in de volgende versnelling

Goede, langdurige klantrelaties zijn voor bedrijven in de automotive sector van onschatbare waarde. Autobedrijven besteden daarom veel aandacht aan het leren kennen van hun klanten. Kanalen zoals WhatsApp en Facebook Messenger bieden hierin nieuwe kansen, omdat ze razend populair zijn onder consumenten.

Lees meer > 

SaySimple: Verras je klanten met call deflection naar WhatsApp

Het slim routeren van inkomende telefoongesprekken naar WhatsApp brengt niet alleen voordelen met zich mee voor jouw bedrijf maar ook voor jouw klant. Zo bespaar jij als bedrijf kosten en bespaart je klant tijd door niet minuten lang in de telefonische wachtrij te hoeven staan. In deze blog sommen we de voordelen voor je op.

Lees meer > 

CustomerFirst: Geen service is de beste service

Ik weet het: het is levensgevaarlijk om zo’n titel te gebruiken. Vooral op een platform waar veel klantcontactprofessionals samenkomen. Maar na het lezen van deze blog kom je tot de conclusie dat je werk alleen maar leuker en belangrijker wordt van de leus ‘geen service is de beste service’. Dat beloof ik je! Aldus Evert Vols.

Lees meer > 

Emerce: 1 op 10 jonge werkzoekenden solliciteert liefst via WhatsApp

Uit onderzoek van Sollicitatiedokter blijkt dat bijna een op de op de tien werkzoekenden van onder de dertig het liefst via WhatsApp solliciteert. Aan het onderzoek deden meer dan tweeduizend mensen mee.

Lees meer >

Customertalk: Klantinteractie steeds vaker middels artificial intelligence

Als het gaat om interacties met klanten, is artificial intelligence (AI) inmiddels mainstream geworden. Meer dan helft van de consumenten wereldwijd (54%) geeft momenteel aan dagelijks interacties met organisaties te hebben die gebaseerd zijn op artificiële intelligentie. Dat is een aanzienlijke groei ten opzichte van de 21 procent in 2018.

Lees meer >

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home