NEW Verbeter de customer experience met WhatsApp Gratis download

SaySimple Weekly Notification 32

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de Weekly Notification #32 lees je meer over waarom een chatbot voor een goed gesprek meer nodig heeft dan AI. Vliegt chatbot Gail in op Messenger voor passagiers. Heb je voor het proactief appen met je klanten een actieve opt-in nodig en ligt de lat voor klantenservice steeds hoger door vijf belangrijke trends.

Emerce: Voor een goed gesprek heeft een chatbot meer nodig dan AI

De ware kracht van chatbots ligt in iets veel basalers, namelijk het doorzoeken en interpreteren van informatie. Aangezien een chatbot slechts de beschikbare informatie interpreteert, is het van het grootste belang dat die informatie correct en volledig is. Wanneer een gebruiker een slechte ervaring met een chatbot heeft, zou de eerste stap dan ook een nadere inspectie van  de beschikbare informatie moeten zijn. Chatbots – en in het verlengde daarvan hun ingebouwde AI – zijn helemaal nergens zonder informatie.

Lees meer >

Customerfirst: Chatbot Gail vliegt in op Messenger voor passagiers Gatwick Airport

Op Facebook Messenger beschikt nu ook de Londense luchthaven Gatwick over een chatbot. De AI-gedreven oplossing, Gail genaamd, verschaft realtime informatie over onder meer (specifieke) vluchten, winkels en restaurants op de luchthaven en andere faciliteiten.

Lees meer >

Dutchcowboys: Facebook gaat Instagram en WhatsApp voorzien van ‘Facebook-label’

Zoals iedereen inmiddels wel weet, is Facebook al jaren eigenaar van Instagram en WhatsApp. Blijkbaar vindt het bedrijf dat het nu tijd is om extra duidelijk te maken dat ze eigenaar zijn van deze platformen. Daarom gaat Facebook zijn eigen merknaam toevoegen naast de andere twee.

Lees meer >

Datanews: Facebook: ‘Libra komt er misschien nooit’

Facebook geeft in een mededeling aan dat de kans bestaat dat haar digitale munt Libra mogelijk later, of zelfs nooit, op de markt komt door ‘regulatorische barrières’.

Lees meer >

Emerce: Lat ligt steeds hoger door vijf belangrijke trends in klantenservice

Klanten hanteren een hoge standaard bij het kiezen van een geschikt bedrijf. Klantervaring en klantverwachting gaan hand in hand. Bedrijven die het belang van een goede klantenservice snappen, leggen de lat steeds hoger. Hoe zorgen deze organisaties voor een betere klantenservice? Met omnichannel en zelfbediening, integratie van datastromen, een proactieve aanpak en AI.

Lees meer >

SaySimple: Proactief appen? Zorg voor een geldige opt-in!

Als je de klant proactief wilt benaderen via WhatsApp met Message Templates, heb je een actieve opt-in nodig. In dit artikel leggen we uit hoe je een geldige opt-in verkrijgt om de WhatsApp Business solution succesvol in te zetten en proactief te gebruiken

Lees meer >

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home