NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 32

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In Weekly Notification #32 delen wij 5 tips & tricks om de hoge verwachtingen van de alway-ons consument nog beter te managen. Vertellen we meer over hoe jij als automotive bedrijf kunt meeliften op de mogelijkheden van messaging. Verteld Metronieuws het verhaal van Ngozi; die door het gebruik van Emoji’s via WhatsApp met succes heeft gesolliciteerd bij Subway en blijkt het gebruik van klantdata de spil in de digitale en gepersonaliseerde klantreis.

SaySimple: 5 tips & tricks hoe verwachtingen nog beter te managen

Messaging biedt kansen om brandende vragen van klanten flexibel en vlug te beantwoorden. Customer care die aan hun verwachtingen voldoet en via hun favoriete communicatiekanaal verloopt. Hoe je in iedere chatconversatie de klantverwachting matcht of zelfs overtreft? Lees hier hoe je het managen van verwachtingen (nog) beter in de vingers kan krijgen.

Lees meer > 

SaySimple: Meegroeien met messaging in de automotive

Messaging, en met name WhatsApp, groeit enorm snel. Ook het gebruik hiervan neemt in de automotive branche toe. WhatsApp geeft autobedrijven de mogelijkheid om op een laagdrempelige manier in contact te komen met potentiële klanten. Maar hoe? Dat vertellen we je graag in dit artikel.

Lees meer > 

Metronieuws: Ngozi solliciteerde met emoji’s via WhatsApp (en had succes)

Geen cv en foto waarop je een beetje voordelig uitkomt. Nee, solliciteren bij Subway kon onlangs met emoji’s als een ei en een avocado. Ngozi Emeh (20) nam de gok; en heeft nu een baan.

Lees meer > 

CustomerFirst: Klantdata als spil in digitale klantreis

Klanten willen een persoonlijke ervaring en vooral een snelle en gemakkelijke interactie met merken. Die merken moeten proactief op hun behoeften inspelen en hen op het juiste moment de juiste keuzes voorschotelen. Bedrijven willen op hun beurt klanten winnen, de customer lifetime value en retentie verhogen. Liefst met maximale kostenefficiency. De spil hiertussen? Data analytics is niet meer weg te denken uit organisaties.

Lees meer > 

Emerce: Facebook Shop, het nieuwe kopen? In Azië doet iedereen het al jaren

In Azië is social commerce in combinatie met conversational commerce veel verder dan in Europa. Veel sociale media en chatplatformen zijn super apps geworden waarbij social media, chat, e-commerce, in-app betalen en nog veel meer allemaal met een paar klikken en binnen één platform gebeurt. Wat zijn de best practices in social commerce en conversational commerce uit Azië? En wat kunnen bedrijven uit Nederland hiervan leren?

Lees meer >

 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home