NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 33

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In Weekly Notification #33 delen wij meer insights over het slim routeren van inkomende klantgesprekken via messaging, oftewel smart routing. Is er een daling in AI investeringen wereldwijd, maar verwacht men een explosie in AI-toepassingen voor de komende jaren. Beoordeelt 28% van de Millenials de service na aankoop van luxury brands als ondermaats en richt Facebook een nieuwe afdeling op voor betaalproducten als Facebook & WhatsApp pay.

SaySimple: Smart routing: de snelste weg naar succesvol klantcontact

Hoe fijn zou het zijn als klantvragen via messaging of chat direct bij de juiste agents van jouw bedrijf terechtkomen? Met het slim routeren van chatgesprekken is dit mogelijk en hoef je niet langer klantgesprekken door te sturen van agent naar agent, maar gaat dat automatisch. Zo ben je in staat klanten sneller en beter te helpen.

Lees meer > 

Customerfirst: Daling in AI investeringen wereldwijd

De coronacrisis heeft ertoe geleid dat het aantal investeringen in kunstmatige intelligentie wereldwijd sterk is gedaald. Het aantal investeringen is sinds 2017 niet zo laag geweest. Desalniettemin wordt er een explosie in AI-toepassingen verwacht voor de komende jaren.

Lees meer > 

Customertalk: Anticiperen op de klantbehoefte is de enige weg voorwaarts

Door een voortdurende stroom aan technologische innovaties krijgen mensen steeds meer mogelijkheden om met elkaar – en dus ook met bedrijven – te communiceren. In die communicatie speelt gemak een steeds prominentere rol. Want waarom zou je nog een aangetekende brief versturen als een bericht via bijvoorbeeld WhatsApp volstaat? De voortgaande digitalisering heeft bovenal invloed op de dienstverlening van klantenserviceteams.

Lees meer > 

CustomerFirst: Mango matcht klantervaring met Tech

Kledingmerk Mango zet vaart achter de digitale transformatie en geeft deze week te kennen een chatbot te lanceren. De keten meent dat de nieuwe functies ten goede gaan komen aan de online klantervaring. De digitale servicedromen van Mango worden in toenemende mate werkelijkheid: de stip op de horizon is de implementatie van AI.

Lees meer > 

Customertalk: De merkbeleving eindigt voor de jongeren niet bij de aankoop

Voor millennials en digital natives – de generaties Y en Z – eindigt de merkbeleving niet direct na de voltooiing van de aankoop van een product of dienst. Met name voor luxury brands en modemerken geldt dat zij gepersonaliseerde ervaringen, persoonlijke en maatschappelijke betrokkenheid en een sterkere focus op duurzaamheid dienen te tonen, als zij deze generaties aan zich willen binden. Zo beoordeelt 28% van de millennials en digital natives de service na aankoop van een product van een luxury brand als ondermaats.

Lees meer >

Emerce: Facebook richt nieuwe afdeling op voor betaalproducten

Facebook heeft een nieuwe interne groep opgericht die zich gaat toeleggen op digitale betalingen. De afdeling staat onder leiding van David Marcus, initiatiefnemer van de Libra cruptomunt die nog altijd niet van de grond is gekomen.

Lees meer > 

 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home