NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 35

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de Weekly Notification #35 lees je welke rol webchat speelt in de conversie van bezoeker naar klant, krijg je een inkijkje in de voorraadkast van online supermarkt Picnic en lees je wat Walmart doet om zich op CX-gebied te onderscheiden. Als laatste is er een vermeende koper gevonden voor de Amerikaanse activiteiten van de populaire app TikTok. Wie het is? We zijn benieuwd! Fijn weekend alvast.

SaySimple: B2B webchat: van personalisatie naar leadgeneratie

Wil je als b2b’er messaging in de vingers krijgen? Dan kan er naar contactkanalen worden gekeken, zoals webchat. Als je webchat integreert in de customer journey, ontvangt de klant informatie die voor hem of haar relevant is. Dat zorgt niet alleen voor blije klanten, ook creëer je meer verkoopkansen terwijl je meer klanten tegelijkertijd helpt tijdens hun aankoopproces.

Lees meer > 

CustomerTalk: Een inkijkje in de voorraadkast van online supermarkt Picnic

Net als voorgaande jaren heeft Picnic een overzicht gemaakt van de meest bestelde producten in Nederland. Dit is gebeurd op basis van een analyse van honderdduizenden bestellingen bij de online supermarkt. Hierbij is onderzocht welke boodschappen buiten de traditionele hardlopers als halfvolle melk en komkommers in trek zijn. De analyse laat zien waar de grootste herbivoren, broodliefhebbers en zuivelliefhebbers wonen.

Lees meer > 

Emerce: ‘Verkoop TikTok kwestie van dagen’

De verkoop van de Amerikaanse activiteiten van TikTok is een kwestie van dagen, meldt CNBC. Wie de gelukkige eigenaar wordt staat nog niet vast. Er wordt nog steeds gesproken met Oracle en Microsoft. De nieuwe eigenaar zal 20 tot 30 miljard dollar op tafel moeten leggen.

Lees meer > 

CustomerFirst: Hoe Walmart de online klant voor zich wint

Naast dat de coronacrisis het voor veel organisaties noodzakelijk maakt zich op klantgebied te roeren, heeft COVID-19 grote online impact op retailers en supermarktketens. Walmart doet hier nog een schepje bovenop, en is meer dan voornemens zich op CX-gebied te onderscheiden.

Lees meer > 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home