NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 37

In de Weekly Notification #37 onthullen wij 7 creatieve manieren om nog eenvoudiger WhatsApp Business opt-ins te verkrijgen. Maak jij als merk je klantinteracties memorabel en persoonlijker met branded WhatsApp stickers. Delen wij het succes verhaal van onze klant Dusseldorp BMW, die door het gebruik van het Saysimple messaging platform hun gemiddelde reactiesnelheid aanzienlijk wist te verbeteren.

Verder delen wij de voordelen van een 360 graden klantprofiel binnen de automotive sector en kan de chatbot van de fintech Lemonade zonder menselijke tussenkomst een polis afsluiten en een claim van A tot Z afhandelen.

 

Saysimple: 7x creatief opt-ins verzamelen voor WhatsApp gesprekken met je klant

Met WhatsApp benader je klanten persoonlijk via hun favoriete contactkanaal. Maar voordat je dat mag doen, moet de klant daar toestemming voor geven. We noemen dat het verkrijgen van een actieve opt-in. Wij nemen je in deze blog mee in de nieuwste manieren om WhatsApp opt-ins te verkrijgen aan de hand van 7 voorbeelden.

Lees meer >

Saysimple: Unieke branding met WhatsApp stickers

WhatsApp biedt sinds kort het gebruik van geanimeerde stickers aan op WhatsApp Business. Het lijkt misschien wat vreemd, maar het aanbieden van merkgerelateerde stickersets van jouw bedrijf aan consumenten in messaging apps kunnen conversaties persoonlijker maken en merkperceptie een boost geven.

Lees meer >

Saysimple: Dusseldorp BMW: Rijbeleving en klantkennis komen samen in app- vensters

In 2018 komt WhatsApp op de roadmap van Dusseldorps customer service strategie, wanneer klanten er actief naar beginnen te vragen. Op dat moment houden nog weinig Nederlandse dealers zich bezig met messaging. In de wens om cloud-based te werken en te innoveren vindt Dusseldorp in Saysimple een gedegen partner, met een messaging primeur in de autowereld als resultaat.

Lees meer >

Customerfirst: Versnellen in de automotive: het optimaliseren van de klantreis is een win-winsituatie

Dankzij een 360-graden klantbeeld kan het toekomstige productontwerp, de aankoopervaring van de auto, de interacties met de klantenservice en het aanbieden en leveren van extra diensten worden getransformeerd. De mogelijkheden die dit voor bedrijven biedt zijn enorm; van het ontwikkelen van profielgedreven klantervaringen tot het mogelijk maken van Mobility-as-a-Service (MaaS) in smart cities.

Lees meer >

Customerfirst: Lemonade zint op AI-disruptie

In april betrad de verzekeringsfintech Lemonade de Nederlandse markt. Lemonade ziet zichzelf meer als een techbedrijf dat verzekeringen verkoopt dan andersom. Niet vreemd, want de belangrijkste twee medewerkers van het bedrijf zijn de bots Maya en Jim die zonder menselijke tussenkomst een polis kunnen afsluiten en een claim van A tot Z kunnen afhandelen. Het gevolg: lagere kosten, wat zich vertaalt in scherpe prijzen. En veel snellere afhandeling van claims, waardoor het schadebedrag binnen minuten op je rekening kan staan.

Lees meer >

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home