NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 38

In de Weekly Notification #38 delen wij 8 tips om je messaging presence te vergroten en conversaties via messaging kanalen te stimuleren. Blijkt het inzetten op automatisering voor veel bedrijven onvermijdelijk.

Kun je als bedrijf door het intelligent en automatisch routeren van inkomende klantvragen naar de juiste agent of afdeling klanten sneller en beter te woord staan! Is de ASN bank verkozen tot meest klantvriendelijke merk van Nederland. Combineer Facebook de DM kanalen Messenger & Instagram in 1 inbox: de Business Suite.

 

 

 

Saysimple: 8 tips om conversaties via messaging te stimuleren

Messaging heeft veel te bieden. Benieuwd of jij alles eruit haalt wat erin zit? Lees in deze blog waar je aan kan denken om je messaging presence (verder) te vergroten. Zo zet je messaging in the picture, en heb je er een krachtig middel bij om de klanttevredenheid te upgraden en de concurrentiestrijd te winnen. Get inspired!

Lees meer >

Customerfirst: inzetten op automatisering is onvermijdelijk

Bij 4 op de 5 organisaties wereldwijd staat de paraatheid ten opzichte van een nieuwe impactvolle gebeurtenis – zoals een pandemie – hoog op het prioriteitenlijstje. Zij willen meer inzetten op automatisering zoals de toepassing van kunstmatige intelligentie en cloudoplossingen.

Lees meer >

Saysimple: Intelligent routeren: de snelste weg naar succesvol klantcontact

Hoe fijn zou het zijn als klantvragen via messaging of chat automatisch bij de juiste persoon of afdeling van jouw bedrijf terechtkomen? Met het intelligent routeren van inkomende chatgesprekken is dit mogelijk en hoef je prangende klant vragen niet langer handmatig door te sturen van agent naar agent. Zo ben je in staat klanten sneller en beter te helpen. Het resultaat: een frictieloze klantervaring en meer tevreden klanten!

Lees meer >

Customertalk: Innovatie in supermarkten versneld door de COVID-19-pandemie

2020 is een jaar van grote veranderingen. De afgelopen maanden hebben de noodzaak voor innovatie in de retailsector onomstotelijk aangetoond. Dit geldt zeker ook voor de levensmiddelenindustrie. Deze branche bevond zich in de frontlinie en heeft in recordtijd enorm veel werk verzet om de grote vraag vanuit consumenten op te kunnen vangen. Nu de rust weer een beetje is teruggekeerd, is het tijd om de balans op te maken.

Lees meer >

Techpulse: Facebook combineert Messenger & Instagram in Business Suite

Online shoppen betekent ook meer vragen via online kanalen. Om daarop in te spelen heeft Facebook nu een nieuwe app ontwikkeld die Messenger & Instagram in één inbox giet. Met de nieuwe Business Suite wil het platform het voor kleine ondernemers gemakkelijker maken om hun ‘helpdesk’ te onderhouden. Zo kan je al je pagina’s en producten gemakkelijk beheren vanuit de Business Suite en vragen beantwoorden van klanten via één app.

Lees meer >

Banken.nl: ASN Bank meest klantvriendelijke merk van Nederland

ASN Bank biedt zijn klanten de meest klantvriendelijke ervaring van alle Nederlandse merken. De financiële sector eindigt als geheel bovendien ook op de eerste plek, in de ranking van sectoren. Dat is op zichzelf al een predikaat om trots op te zijn, maar in een maatschappij waarin snel kritiek klinkt op banken en andere financiële instellingen krijgt die prestatie extra cachet. Op de achtergrond speelt bovendien nog de coronacrisis mee. De uitverkiezing van ASN Bank is het gevolg van uitvoerig onderzoek van accountants- en adviesbureau KPMG.

Lees meer > 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home