NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 39

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de Weekly Notification #39 lees je hoe je als bedrijf met behulp van Social Messaging Automation kunt streven naar Conversational Excellence. Is het sinds kort mogelijk om WhatsApp status updates te delen als verhaal via Facebook. Stelt Techzine dat Chatbots beter verkopen dan mensen, zolang de klant het niet weet. Experimenteert het Ministerie van Buitenlandse Zaken naast WhatsApp nu ook met chat als nieuw klantcontactkanaal en lees je hoe de NS zijn klantenservice heeft getransformeerd.

SaySimple: Conversational Excellence: de toekomst van klantcommunicatie

Niets biedt meer klanttevredenheid dan goede gesprekken. Conversaties waarbij een klant zich gehoord en vooral geholpen voelt. De huidige technologie op het gebied van social messaging automation maakt het mogelijk om hierin nóg een stap verder te gaan. ‘Conversational excellence’ is het toverwoord en kun je je toe-eigenen door in te spelen op de populariteit van social messaging.

Lees meer > 

DroidApp: WhatsApp Status kun je vanaf nu direct delen als verhaal via Facebook

Facebook heeft gewerkt aan een nieuwe functionaliteit voor WhatsApp. De chat-app laat je vanaf nu je verhalen via WhatsApp Status delen met het Facebook-platform.

Lees meer >

Techzine: Chatbots verkopen beter dan mensen, zolang de klant het niet weet

Een AI-gestuurde chatbot haalt tot vier keer betere verkoopresultaten dan een onervaren menselijke medewerker, zo blijkt uit nieuw onderzoek. Maar van zodra de klant weet dat hij of zij met een chatbot te maken heeft, stort de verkoop in.

Lees meer > 

Marketingfacts: Dit is hoe de NS zijn klantenservice opnieuw organiseerde

Waaraan heeft de NS-klant écht behoefte? Om 24/7 bereikbaarheid te realiseren en alle processen te innoveren, hanteert NS Klantenservice bij alles de klantvraag als uitgangspunt. Klanten willen het liefst bijna alles zelf regelen, op hun eigen moment. De 485 klantprocessen zijn daarom nu verdeeld in drie hoofdprocessen. Wat kwam er kijken bij deze transformatie en wat is er veranderd?

Lees meer >

NU: Facebook neemt klantenservicedienst Servicefriend over

Facebook neemt de klantenservicedienst Servicefriend over, schrijft The Marker. De Israëlische start-up levert chatbots voor berichtenapps op basis van kunstmatige intelligentie. Vermoedelijk gaat Facebook de bots inzetten om de klantenservice van Calibra te ondersteunen, de digitale portemonnee die het bedrijf momenteel ontwikkelt.

Lees meer >

Customerfirst: BUZA staat chattende reiziger bij

Het ministerie van Buitenlandse Zaken experimenteert met chat als nieuw klantcontactkanaal voor klanten. Na de introductie van WhatsApp voor het 24/7 contactcenter, verwacht het departement de nieuwe contactmogelijkheid in 2020 aan te bieden aan Nederlanders in het buitenland.

Lees meer >

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home