NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple weekly notification 4

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de weekly notification #4 legt WhatsApp de focus niet op advertenties, maar juist op de uitbreiding van de Business API om bedrijven te ondersteunen in betere klantinteracties. Introduceert Twitter de emoji als antwoord op chatberichten, is de dark mode van WhatsApp eindelijk in aantocht en zorgen chatbots voor kostenbesparingen, een hogere klanttevredenheid en meer tevreden medewerkers.

Customerfirst: WhatsApp wil interactieboost

De plannen van Facebook om advertenties te plaatsen op WhatsApp zijn van tafel geveegd. In plaats daarvan wil het klantcontactkanaal de Business API’s uitbreiden om bedrijven te ondersteunen in betere klantinteractie.

Lees meer > 

Klantcontact: Chatbots: van business case tot implementatie en beheer

Chatbot kunnen bijdragen aan kostenbesparingen, omdat de geautomatiseerd afgehandelde vragen ruimte opleveren voor het door agents afwikkelen van meer complexe vragen. Ook de NPS van het betreffende kanaal kan omhoog, als de chatbot voldoende effectief is in het afwikkelen van de aangewezen vragen. De inzet van een chatbot kan ook leiden tot een hogere medewerkertevredenheid, omdat medewerkers verlost worden van routinematige vragen.

Lees meer >

Emerce: Dit zijn de elf social media trends in 2020

Ook ziet Theo van de Kamp dat klantenservice via WhatsApp in 2020 de standaard is: “WhatsApp is de meest laagdrempelige manier om met klantenservice van bedrijven in contact te komen. Klanten verwachten deze bereikbaarheid trouwens ook, want telefonische klantenservice en e-mail leggen het af tegen het directe klantcontact via social media. Vooral klantenservice via WhatsApp breekt verder door en er komen veel nieuwe toepassingen. Kortom: social media wordt het primaire kanaal voor klantcontact, met WhatsApp als de absolute winnaar!”

Lees meer >

NU: Donker thema in WhatsApp op komst, in bètamodus al aanwezig

WhatsApp heeft een nieuwe bètaversie uitgebracht van zijn app, meldt WABetaInfo. Met de update wordt een donkere modus aan de berichtenapp toegevoegd.

Lees meer >

Techpulse: Twitter introduceert emoji als antwoord op chatberichten

Twitter rolt vanaf vandaag een nieuwe functie uit waar we ongetwijfeld allemaal op zaten te wachten. Je zal de mogelijkheid krijgen om persoonlijke chatberichten onmiddellijk te beantwoorden met een emoji.

Lees meer > 

TwinkleMagazine: Bijna de helft van de Nederlanders overweegt te shoppen op uitgebreid Amazon.nl

Nog even, en dan gaat Amazon op zijn Nederlandse domein flink uitbreiden met productcategorieën. Vraag is natuurlijk of de Nederlandse consument massaal overstag gaat. Het lijkt erop dat Nederlanders best willen gaan kopen op Amazon.nl, mits deze goedkoper is dan concurrenten.

Lees meer >

 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home