NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 42

In Weekly Notification #42 delen wij onze kennis over het effectief managen van je leads afkomstig uit messaging kanalen, zoals WhatsApp. Delen wij onze platform expeditie met product owner Richard, waarin hij je onder meer bijpraat over de totstandkoming van de smart routing feature binnen ons platform. Vragen wij ons of jij als bedrijf optimaal gebruik maakt van Facebook Messenger of juist kansen laat liggen en blijkt 30% van de organisaties niet tevreden over hun eigen klantinteracties!

 

Saysimple: Automotive: Effectief lead management vanuit messaging kanalen

Het proces van lead management speelt zich af binnen meerdere afdelingen en het is een kunst deze afdelingen goed met elkaar te laten samenwerken. Door de versnippering van het aantal leadgeneratie kanalen wordt de uitdaging steeds groter om leads efficiënt te managen. Hoe ga je bijvoorbeeld om met leads uit messaging kanalen? In dit blog geven we een aantal praktische voorbeelden om jouw lead management proces te optimaliseren.

Lees meer >

Saysimple: Op platform expeditie met Product Owner Richard: Smart Routing

Elke dag ontwikkelen en innoveren we ons messaging platform. In de platform expeditie neemt Product Owner Richard je mee in de belangrijkste features, integraties en modules. Vandaag in onze expeditie: smart routing.

Lees meer >

Saysimple: Gebruik je Facebook Messenger optimaal of laat je kansen liggen?

Als iemand vraagt of jouw bedrijf Facebook Messenger inzet voor klantcontact, is de kans dat je ‘ja’ zegt behoorlijk groot. Maar de vraag is of je Messenger wel écht gebruikt. Geen idee? Lees dan vooral verder, want in dit blog gaan we een aantal mogelijkheden doornemen die je misschien nog niet kent.

Lees meer >

Customertalk: De betekenis van de klantbeleving is versterkt door COVID-19

De COVID-19-pandemie heeft het belang versterkt van de klantbeleving die organisaties bieden. In de regio Europa, Midden-Oosten en Afrika (EMEA) verliezen consumenten namelijk in toenemende mate hun geduld voor bedrijven die een slechte customer experience leveren. 90 procent kiest op dit moment na twee tot vijf slechte ervaringen voortaan voor een ander merk. Een derde verkiest zelfs al na één zwakke beleving in het vervolg het aanbod van een andere onderneming.

Lees meer >

Customerfirst: 30% van de organisaties niet tevreden over de eigen klantinteractie

De lat van klantcontact komt steeds hoger te liggen. Service je niet op de juiste manier, dan maakt de klant eenvoudig de overstap naar een concurrent, of wordt er een slechte review achtergelaten op social media. Afgezien van dat de meeste organisaties gemiddeld een 7,5 scoren in klanttevredenheidonderzoeken, is 30% van de organisaties niet tevreden over de eigen klantinteractie.

Lees meer >

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home