NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 44

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de Weekly Notification #44 belichten wij de kracht van Facebook Messenger. Zijn berichten binnen WhatsApp versleuteld, maar wat betekent dit nou werkelijk? Bereikt Facebook met zijn diensten inmiddels 2,2 miljard gebruikers en kondigt Nespresso een samenwerking aan met Google Assistant.

 

SaySimple: Benut de kracht van Social Messaging met Facebook Messenger

De tijd dat je als bedrijf de klant richting een communicatiekanaal kunt sturen is voorbij. Je zult aanwezig moeten zijn op het voorkeurskanaal van de consument en voor veel bedrijven is dat Facebook Messenger.

Lees meer > 

Emerce: 2,2 miljard gebruikers voor diensten Facebook

2,2 miljard mensen gebruiken Facebook, Instagram, WhatsApp of Messenger, zo meldt het bedrijf in een toelichting op de kwartaalcijfers. Facebook alleen al telde afgelopen kwartaal 1,6 miljard dagelijkse actieve gebruikers, 8 procent meer dan vorig jaar.

Lees meer >

NU.nl : WhatsApp versleutelt mijn appjes, maar wat betekent dat precies?

Stuur je een appberichtje aan een bekende, dan is die niet zomaar door derden te onderscheppen en te lezen. Communicatie op WhatsApp wordt namelijk beveiligd door middel van versleuteling, ook wel encryptie genoemd. Deze woorden vliegen in het nieuws veel voorbij – maar wat betekenen ze eigenlijk?

Lees meer > 

CustomerFirst: Digitaal klantcontact: elke organisatie een ‘open keuken’

Een kok in een restaurant met een open keuken denkt wel drie keer na voordat de ‘vijfsecondenregel’ wordt toegepast. Is de biefstuk op de grond gevallen? Dan legt hij ‘m echt niet meer op het bord. Binnen veel organisaties wordt er echter veel minder adequaat opgetreden bij fouten. En dat terwijl op dit moment alle organisaties door social media een open keuken hebben: de hele wereld kan meekijken. Vijf trends die customer service het meest beïnvloeden.

Lees meer >

CustomerFirst: Eneco toont digitale daadkracht

De Customer Care & Operations-divisie van één van Nederlands grootste energieleveranciers staat sinds een paar maanden digitaal en technologisch op zijn kop. In een aantal weken tijd lanceerde Eneco een nieuwe app, rolde het een conversational chatbot op website en app uit en is een voicebot geïmplementeerd. Aan de wieg hiervan staat Customer Care-manager Sandra van Maarseveen.

Lees meer > 

TwinkleMagazine: Nespresso kondigt samenwerking aan met Google Assistent

Nespresso zegt het eerst koffiemerk ter wereld te zijn dat gaat samenwerken met Google Assistent. In eerste instantie in Nederland. Later wordt dit wereldwijd uitgerold. Voor welk type use case zij dit gaan doen lees je in dit artikel.

Lees meer >

 

 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home