NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 45

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de Weekly Notification #45 lanceert WhatsApp eindelijk de langverwachte productcatalogus voor bedrijven. Rolt de Belgische provider Orange als eerste RCS uit naar zijn klanten. Leest Samsung klantinteracties met behulp van AI en is CX-futurist Blake Morgan momenteel erg te spreken over de volgende 10 innovaties.

Productetalages op WhatsApp

Catalogi zijn een mobiele etalage voor bedrijven waarin ze hun producten kunnen vertonen en delen zodat mensen gemakkelijk kunnen rondkijken en iets vinden dat ze graag willen kopen.  ‘We’re opening commerce as a new chapter.

Lees meer >

Androidworld: Belgische provider Orange rolt als eerste RCS uit naar zijn klanten

Orange België maakt RCS de komende maanden beschikbaar voor zijn klanten. Orange-klanten zullen in België als eerste aan de slag kunnen met de verbeterde vorm van sms. Hoe zit het met Nederland?

Lees meer >

Customerfirst: Samsung leest klantinteracties met AI

Samsung lanceert deze week Collective Memomory, een innovatieve service-oplossing die het elektronicabedrijf samen met Teleperformance en Building Blocks heeft ontwikkeld. Door machine learning en kunstmatige intelligentie in te zetten kan de betreffende oplossing antwoorden ‘voorspellen’ op basis van eerdere ervaringen.

Lees meer >

Customerfirst: Wat je kunt leren van Billie

Chatbots zijn een geweldige uitvinding. Steven van Belleghem stelt dat het niet ondenkbaar is dat een klant over tien jaar niet weet of hij met een computer of een mens te maken heeft. Maar wat doe je in de tussentijd? Hoe zorg je ervoor dat dat je een goede klantervaring biedt als de chatbot er niet uitkomt? In deze blog worden er drie adviezen aan de hand van een positieve en negatieve chatervaring met Billie van bol.com. gegeven

Lees meer >

BusinessInsider: We besteden 76% van onze tijd op sociale media apps van Facebook, maar de klad lijkt erin te komen

Facebook is zeer dominant op het gebied van sociale media. Hoe dominant, dat laat het nieuwe onderzoek van Multiscope goed zien. Nederlanders besteden gemiddeld 76 procent van hun tijd op sociale media in apps van Facebook.

Lees meer >

 

Customerfirst: CX innovatie, 10 frisse voorbeelden

Wat klanten willen en verwachten wijzigt constant. Om de concurrentie voor te blijven moeten bedrijven dan ook voortdurend nieuwe manieren vinden om klanten te servicen en de klantervaring te verbeteren. CX-futurist Blake Morgan is momenteel erg te spreken over de volgende innovaties.

Lees meer >

 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home