NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple Weekly Notification 46

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de Weekly Notification #46 delen wij onze visie over hoe social messaging en chatbots een verrijking zijn voor de reisbranche. Lanceert Facebook officieel een nieuwe payment functie, Facebook Pay. Vertelt Frankwatching wat we in 2020 kunnen verwachten van conversational, rukt Instagram op als verkoopkanaal en krijgt WhatsApp een catalogusfunctie voor shops.

SaySimple: De beste Travel Experience door de inzet van Social Messaging & Chatbots

Om succesvol te zijn binnen de Travel, Hospitality & Leisure moeten bedrijven de juiste mix tussen data, technology, kanalen en menselijke interactie vinden om over de gehele customer journey relevant te zijn en de juiste customer experience te bieden.

Lees meer > 

SaySimple: Facebook Pay voor payments binnen Social Messaging

Facebook lanceert officieel zijn nieuwe payment functie; Facebook Pay, dat mensen een gemakkelijke, veilige en consistente betalingservaring biedt op Facebook, Messenger, Instagram en WhatsApp.

Lees meer >

Frankwatching: Wat brengt conversational ons in 2020?

Conversational, het voeren van een conversatie, is de meest natuurlijke vorm van communicatie tussen twee personen of entiteiten. Het is met name de vorm die continu onderhevig is aan verandering. Daarom deel ik vier trends die in 2020 het vakgebied verder zullen beïnvloeden.

Lees meer >

Emerce: WhatsApp krijgt catalogusfunctie voor shops

De zakelijke versie van WhatsApp krijg een nieuwe functie waarmee webshops en andere online handelaren digitale catalogi kunnen versturen. De noviteit is eind vorige week al gelanceerd in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. In de komende weken komt ze ook in andere landen beschikbaar.

Lees meer >

Marketingfacts: Menselijke chatbots doen het beter dan formele chatbots. Supertof!

Steeds meer merken zetten chatbots in als aanvulling van hun webcarekanalen. Waar veel merken hun webcare-team trainen om de juiste toon tegen klanten te gebruiken, is het bij een chatbot niet altijd duidelijk welke tone of voice passend is. Wat zijn de effecten van een menselijke toon ten opzichte van een corporate tone of voice? En moet een chatbot klanten anders aanspreken dan niet-klanten?

Lees meer >

Customerfirst: Instagram rukt op als verkoopkanaal

De helft van de consumenten verwacht in 2024 de meeste online aankopen via mobiel te doen, blijkt uit het jongste ShoppingTomorrow Consumentenonderzoek. Sociale media komen daarin nadrukkelijk naar voren als opkomend verkoopkanaal

Lees meer >

 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home