NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple weekly notification 49

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de Weekly Notification #49 lees je meer over het verrijken van de Travel Journey met WhatsApp for Business. Introduceert KLM als eerste luchtvaartmaatschappij een nieuw social servicekanaal: Line. Kun je volgens een aantal toonaangevende customer service managers uit Nederland je customer service professionaliseren door te leren van de Millennial en vallen de meeste Gemeenten stil door de nieuwe regelgeving van WhatsApp.

SaySimple: WhatsApp for Business in Travel, Hospitality & Leisure

WhatsApp for Business biedt veel mogelijkheden aan organisaties in de wereld van Travel, Hospitality & Leisure. Dit kanaal reikt verder dan het klassieke “Bedankt voor uw boeking”, en maakt continue conversaties met de klant of reizigers mogelijk.

Lees meer >

TravelPro: KLM introduceert nieuw social servicekanaal: Line

KLM heeft een nieuw servicekanaal geopend, gericht op de Japanse markt. Op social media platform LINE wordt met ingang van 5 december 2019 24 uur per dag service verleend aan Japanse klanten met behulp van social media agents. Zij kunnen vragen van passagiers beantwoorden, tickets boeken en instapkaarten versturen. KLM is de eerste Europese luchtvaartmaatschappij die op LINE service gaat verlenen.

Lees meer > 

Frankwatching: Customer service professionaliseren? Leer van de millennial

Het klantgericht ondernemerschap kent grote kansen en uitdagingen. Het samenbrengen van klanten en organisatie met optimaal gebruik van digitale technologie, is en blijft een uitdaging. Het Platform voor Klantgericht Ondernemen bracht millennial-managers bij elkaar voor een rondetafelsessie. Benieuwd hoe zij deze klus aanpakken en of zij dit anders doen dan andere generaties?

Lees meer >

Customerfirst: Ga voor klantloyaliteit 2.0

Ruim 90% van de recent ondervraagde millennials vindt de huidige loyaliteitsprogramma’s achterhaald. Dat blijkt uit onderzoek van KPMG, dat is uitgevoerd onder 18.000 consumenten in 20 landen. ‘Retailers moeten serieus op zoek naar andere manieren om klantloyaliteit te belonen’, stelt Nienke Wichers Hoeth, partner bij KPMG en deskundige op het gebied van customer loyalty.

Lees meer >

Customertalk: Cloud-communicatie kan de klantenservice breder ondersteunen

Vandaag de dag is de customer experience een belangrijk element waarop bedrijven zich kunnen onderscheiden van de concurrentie. Daarom zouden bedrijven in alle sectoren – van IT via gezondheidszorg tot retail – een snelle, effectieve en onvergetelijke klantbeleving moeten bieden.

Lees meer >

Customerfirst: Gemeenten vallen stil

Een kwart van de Nederlandse gemeenten stopt dit weekend nog met WhatsApp als klantcontactkanaal. Veel van de gemeenten die stoppen, geven aan in 2020 de draad weer op te pakken. Anderen stappen over op livechat.

Lees meer > 

Transavia: Digitale ‘message’ marketeer bij Transavia

SaySimple hielp Transavia, onderdeel van Air France-KLM, om als eerste vliegmaatschappij WhatsApp te introduceren. Jerry Downing is de oprichter van Transavia’s webcare afdeling en heeft de fundering voor hun social messaging succes gelegd. Het verlenen van customer service via messaging zit inmiddels zo diep in het DNA van Transavia, dat het is uitgegroeid tot een op zichzelf staand functieprofiel.

Lees meer >

 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home