NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple weekly notification 51

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de Weekly Notification #51 wensen wij je een Conversational 2020! Biedt Callcenter-as-a-service kansen voor de klantenservice in 2020. Is technologie de servicesymfonie voor de toekomst en deelt Sprout 3 trends waar je als webwinkel in 2020 mee aan de slag moet.

SaySimple is wishing you a Conversational 2020

De decemberweken vliegen voorbij en we tellen af tot de feestdagen… reden te meer om even stil te staan bij een geslaagd jaar, zodat we vol energie en frisse zin de toekomst in gaan. Daarom hebben we speciaal voor jou de onderstaande video opgenomen:

Bekijk de video >

Emerce: Callcenter-as-a-service biedt kansen voor klantenservice in 2020

De omnichannel-beleving in klantenservice kan nog een grote optimalisatieslag gebruiken. Callcenter-as-a-service (CCAAS) is een van dé ontwikkelingen die technische mogelijkheden schept in customer services voor 2020. Wat zijn deze ‘innovatieve oplossingen’ waar je als Nederlands bedrijf snel grote stappen mee kan maken?

Lees meer >

Customerfirst: Technologie = Servicesymfonie van de toekomst

Millennials en generatie Z-ers hebben één ding gemeen wanneer het draait om klantenservice: álles draait om de digitale touch. De inzet van kunstmatige intelligentie voor omnichannel klantervaringen geldt ook voor deze klantgroep als speerpunt, blijkt uit onderzoek van NICE inContact.

Lees meer >

Customerfirst: Hoe zorg je ervoor dat jouw klantenservice op de juiste kanalen aanwezig is?

De klantenservice die je je klanten biedt is je belangrijkste instrument om klanttevredenheid te meten. Uit een recent wereldwijd onderzoek* blijkt dat voor 80% van de klanten de service die een bedrijf levert even belangrijk is als hun producten of diensten. Bied jij je klant de juiste servicekanalen?

Lees meer >

Sprout: 3 trends waar je als webwinkel in 2020 mee aan de slag moet

De platformeconomie blijft groeien en klantcontact wordt persoonlijker. Dat zijn een paar van de trends waar ondernemers met een webwinkel in 2020 mee te maken krijgen.

Lees meer >

Tweakers: FTC wil samenvoegen van Facebook Messenger, Instagram en WhatsApp blokkeren

De Amerikaanse handelswaakhond wil Facebook mogelijk verbieden zijn sociale media- en chat-apps samen te voegen. De Federal Trade Commission wil niet dat het bedrijf Messenger, WhatsApp en Instagram onderling laat samenwerken.

Lees meer >

 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home