NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple weekly notification 6

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de weekly notification #6 duiken wij dieper in op de toegenomen verwachtingen van de consument anno 2020. Zorgt Conversational Commerce niet voor een wirwar aan zoekfuncties, dropdowns of andere vensters en is het gewoonweg een conversatie tussen klant en webshop. Is natural language processing (NLP) volgens Amerikaanse telco gigant Verizon de sleutel voor het tevreden houden van klanten en kan data uit klantenservice conversaties worden gezien als de nieuwe pot met goud.

 

 

 

 

SaySimple: Conversational Commerce: hoe zit de vork in de steel?

Conversational commerce gaat over de interactie tussen mens en bedrijf via interfaces van messaging apps, zoals WhatsApp. Geen wirwar van zoekfuncties, dropdowns of andere vensters: gewoonweg een conversatie tussen klant en webshop. En in de verdere toekomst ook tussen klant en kunstmatige intelligentie.

Lees meer >

Customerfirst: Ontgin de pot met datagoud

Waarom is customer care, de afdeling met het meeste klantcontact, zo weinig betrokken bij het optimaliseren van de gebruikerservaring? Consultant Wout Cox, die zijn MBA afrondde met een onderzoek naar de relatie tussen customer care en conversion rate optimization (CRO)*, pleit voor een intensievere samenwerking.

Lees meer >

TwinkleMagazine: Chat op je website? Doen!

Een belangrijke digitale trend van de afgelopen jaren is de opkomst van chatbots, live chats en virtuele assistenten. Steeds meer bedrijven maken gebruik van deze functies, maar maken die de zoektocht van de consument daadwerkelijk makkelijker? Of zorgen ze alleen maar voor irritaties? OnlineRetailer in gesprek met Bart Meerdink, online strateeg en docent van de Beeckestijn Business School, over deze nieuwe trend.

Lees meer > 

Inspanje: WhatsApp Pay wordt binnenkort gelanceerd in Spanje

MADRID – De komende maanden zal het betaalsysteem van de mobiele app voor instant messaging WhatsApp Pay in Spanje worden gelanceerd. WhatsApp is daarmee niet de eerste in het land. Onder jongeren is ‘tienes Bizum?’ al lang een veelgehoorde vraag.

Lees meer >

Customerfirst: Verizon maakt vertaalslag met NLP

Eén van de grootste Amerikaanse telco’s heeft onlangs aangekondigd de klantenservice aan te pakken door middel van machine learning. Natural language processing (NLP) is de sleutel voor het tevreden houden van klanten.

Lees meer > 

SaySimple: De toegenomen verwachtingen van de consument anno 2020

In de wereld van vandaag worden bedrijven uitgedaagd om hun klantrelaties onder de loep te nemen. De verwachtingen van de klant zijn veranderd. Consumenten verwachten 24/7 beschikbaarheid van communicatiekanalen op elk willekeurig moment in de klantreis.

Lees meer >

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home