NEW Verbeter de customer experience met WhatsApp Gratis download

SaySimple weekly notification 7

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de weekly notification #7 kondigen wij in samenwerking met Insocial, Conversational Surveys via Social Messaging aan. Zien wij chatbots als gamechanger voor e-commerce brands. Overschrijdt WhatsApp wereldwijd de grens van twee miljard gebruikers en ontwikkelt de ANWB een chatbot die meer kan dan alleen FAQ’s beantwoorden.

SaySimple: Start met Conversational Surveys voor klantfeedback via Social Messaging

Nog beter luisteren naar je klant?  Directe feedback na het gesprek en inzicht in de ervaring van je consument via conversational surveys. Dat zijn de voordelen die ons dashboard biedt dankzij onze nieuwste partner. Thanks, Insocial – Feedback Solutions! Op naar een mooie samenwerking.

Lees meer >

SaySimple: Chatbots als gamechanger voor e-commerce brands

Slimme chatbots zijn niet langer alleen geschikt voor grotere organisaties, maar bieden ook meerwaarde voor het MKB. Naast een hogere klanttevredenheid leidt de toepassing van bots tot meer efficiëntie, lagere kosten en verhoogde medewerkerstevredenheid.

Lees meer > 

Techzine: WhatsApp overschrijd grens van twee miljard gebruikers

WhatsApp heeft vandaag twee miljard actieve gebruikers wereldwijd. Moederbedrijf Facebook maakt van de gelegenheid gebruik om te benadrukken dat end-to-end-versleuteling een kernelement van de dienst blijft.

Lees meer >

Klantcontact: Slimme speaker nog niet populair voor het doen van aankopen

Hoewel bijna 15 procent van de Nederlanders een virtuele assistent in huis heeft (zoals Google Home of Amazon Alexa) zou ongeveer 11 procent non-food aankopen willen doen via deze hulpjes. Dat blijkt uit de Nationale Voice Monitor van Smartvoices en onderzoeksbureau TeamVier. Voor food-aankopen ligt dit iets hoger met 13 procent.

Lees meer >

Customerfirst: TUI gaat digitale uitdaging aan

De reisorganisatie maakte eerder al stappen in zijn digitale transformatie. In een interview met CustomerFirst lieten Leo Ooms en Ron van Munster zich vorig jaar uit over het de manier waarop TUI data inzet om selfservice onder klanten te vergroten.

Lees meer > 

Tweakers: ANWB: wij bouwen aan een chatbot die meer kan dan alleen FAQ beantwoorden

Bij de ANWB wordt vol ingezet op chatbots en andere vormen van slim en geautomatiseerd klantcontact. David Tjong-Ayong is Lead Developer Conversational Team en tech-vlogger van de ANWB. Ook hij is aanstaande donderdag aanwezig op de Developers Summit, om ontwikkelend Nederland alles te vertellen over de technologische ontwikkelingen die plaatsvinden binnen de ANWB. Wees gewaarschuwd: als hij eenmaal over ‘conversational’ begint, is Tjong-Ayong niet meer te stoppen.

Lees meer > 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home