NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

SaySimple weekly notification 8

Iedere week brengt SaySimple je op vrijdagmiddag het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

In de weekly notification #8 hebben we een wereldwijde primeur: je kunt nu je eigen branded stickers WhatsAppen naar je klanten. Delen wij ons nieuwe playbook, met daarin tekst en uitleg over hoe je kunt starten met het verbeteren van de customer experience met WhatsApp for Business. Verder blijkt klantbeleving de doorslaggevende succesfactor binnen de supply chain en toont WhatsApp met een wereldwijde merkcampagne dat het meer is dan een berichtendienst.

SaySimple Primeur: Verstuur je eigen branded stickers met de WhatsApp Business API

Als eerste social messaging platform ter wereld laat SaySimple jou nu je eigen branded stickers WhatsAppen naar je klanten. Onze klant Picnic werkt er al mee. Zo worden klantgesprekken nóg persoonlijker. Sinds de laatste update van WhatsApp Business is het voor bedrijven mogelijk om stickers te versturen. Bedrijven kunnen stickers gebruiken om gesprekken met klanten meer van hun eigen merk identiteit mee te geven.

Bekijk hier de video >

SaySimple: Naar een betere klantervaring met WhatsApp Business

Met WhatsApp Business zet je traditionele berichten om naar echte conversaties met je klanten. De vernieuwde API is ontworpen voor zowel grote als middelgrote bedrijven en laat je bedrijf eenvoudig en snel aansluiten op ‘s werelds meest gebruikte messaging platform. In dit playbook vind je tekst en uitleg over hoe je kunt starten met WhatsApp Business en geven we je concrete voorbeelden hoe je WhatsApp kunt inzetten om direct je Customer Experience te optimaliseren.

Download playbook >

Computable: AI met toegevoegde waarde komt eraan

Als er over klantcontact gesproken wordt, is ‘anywhere engagement’ een vaak gehoorde term. Klanten verwachten namelijk twee dingen: de mogelijkheid om op hun eigen voorwaarden met bedrijven te communiceren en dat alle contextuele informatie voor hun gesprekken met bedrijven bewaard blijft als ze van communicatiekanaal wisselen.

Lees meer >

Customertalk: Klantbeleving als essentiële succesfactor in de supply chain

Niet langer maken in de leveringsketen factoren als prijs en productinnovatie het belangrijkste verschil, maar is de klantbeleving de doorslaggevende succesfactor. De komende vijf jaar speelt de customer experience de belangrijkste rol in het creëren van een onderscheidend vermogen ten opzichte van de concurrentie.

Lees meer > 

CustomerFirst: Zappos mixt service met loyaliteit

Het vernieuwde loyaliteitsprogramma van Zappos werpt zijn vruchten af; de schoenretailer zegt een hogere conversie te zien en meer trouwe klanten te hebben. ‘We zijn een klantenservicebedrijf en zijn daarom geobsedeerd door de klant.’

Lees meer >

Marketingfacts: Hoe Google worstelt met WhatsApp

Google wil Rich Communication Services (RCS) introduceren bij het grote publiek, een nieuwe open standaard voor berichten. Maar wie zit daar nu eigenlijk op te wachten?

Lees meer >

Adformatie: WhatsApp wil met eerste wereldwijde merkcampagne aantonen dat het meer is dan een berichtendienst

WhatsApp, de berichtendienst die onderdeel is van Facebook, komt voor het eerst met een reclamecampagne. De campagne wordt wereldwijd uitgerold.

Lees meer > 

 

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home