NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Servicedesk software: de sleutel tot loyale klanten

Klaar om de customer service naar een persoonlijker niveau te tillen? Bij Saysimple weten wij wat jij nodig hebt: intelligente software op maat. Een all-in-one oplossing waarin alle messaging kanalen, chatconversaties, chatbots, team inbox, klantprofielen en statistieken zijn gebundeld. Vanuit één support dashboard de klantenservice vraagstukken managen. Van luisterend oor tot sparringspartner. Het resultaat? Een spot-on klantbeleving die zomaar eens de 9+ kan aantikken.

klantenservice software tegen piekvolumes

Support software voor non-stop bereikbaarheid

Waar het voorheen om een vraag-antwoordspel via de telefoon en e-mail was, zorgen messaging apps voor een nieuwe manier van klantcontact: persoonlijke gesprekken wanneer het de klant uitkomt. Met behulp van servicedesk software is al het klantcontact via messaging vanuit een plek te managen. Zo bewaart de servicedesk het overzicht, levert zij de beste service, en krijgen klanten in recordtempo een antwoord op hun brandende vraag.

De voordelen van de Saysimple servicedesk software samengevat:

Bouw jouw klantenservice uit met onze software en ervaar de volgende voordelen:

  • Buttons icon

    Unified inbox

    Werk slechts met één klantenservice tool. Alle communicatiekanalen komen gestroomlijnd samen in één klantcontact platform. Telkens switchen tussen schermen en opnieuw inloggen is niet meer nodig!

  • Rich messaging icon

    Efficient werken

    Eén team inbox voor de hele klantenservice afdeling komt zowel de samenwerking als de efficiëntie ten goede. Wijs berichten vingervlug aan agents toe, bundel de krachten om de beste support te bieden, en boost de productiviteit.

  • Statistieken

    Klantcontact software is de verzamelplek voor statistieken en klantinzichten. Met deze informatie kunnen klantprofielen worden samengesteld, en wordt inzichtelijk waar in de customer journey ruimte voor verbetering is. Een rijkdom!

klantcontact software saysimple

Toegang tot alle klantcontact kanalen 

Met SaySimple’s klantcontact software krijgen agents in een klap toegang tot alle social messaging kanalen. Welke voorkeurskanalen dat mogen zijn, dat bepaal jij.

Verminder het telefoonverkeer

Met call to WhatsApp kan het telefoonverkeer met maar liefst 30 tot 40% afnemen. En dat door slechts een geautomatiseerd welkomstbericht in het telefoonmenu toe te voegen. Geef de beller de keuze om óf in de telefonische wachtrij aan te sluiten óf om direct al chattend via WhatsApp te worden geholpen. Een eenvoudige switch waarmee kostbare tijd en geld worden gespaard.

  • Picnic logo donker
  • Technische Unie logo wit
Saysimple messaging platform

Servicedesk software op maat

Het Saysimple servicedesk platform zorgt voor een hogere klanttevredenheid, efficiëntere werkwijze en meer werkplezier.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home