NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Support software: sleutel tot klantsucces

Klaar om de customer service naar een persoonlijker niveau te tillen? Bij SaySimple weten wij wat jij nodig hebt: intelligente support software op maat. Een all-in-one oplossing waarin alle social messaging kanalen, chatconversaties, chatbots, team inbox, klantprofielen en statistieken zijn gebundeld. Vanuit één support dashboard al het reilen en zeilen rondom klantenservice managen. Van luisterend oor tot sparringspartner. Het resultaat? Een spot-on klantbeleving die zomaar eens de 9+ kan aantikken. Excellentie die binnen handbereik ligt!

support software saysimple

Support software voor non-stop bereikbaarheid

Messaging, tegenwoordig de belangrijkste support tool voor klanten en bedrijven. Waar het tot voorkort een vraag-antwoordspel via de telefoon en e-mail was, zorgen messaging apps voor een nieuwe manier van klantcontact: persoonlijke gesprekken op de voorwaarden van klanten. Van WhatsAppje tot DM. Met behulp van support software is al het klantcontact vanuit een plek te managen. Zo bewaart de servicedesk het overzicht, levert zij de beste service, en krijgen klanten in recordtempo een antwoord op hun brandende vraag. Win-win.

De krachten van support software samengevat:

Unified inbox
Efficient werken
Statistieken
Unified inbox

Unified inbox

Door alle messaging berichten in een overkoepelend support systeem te vangen, behoudt de customer service afdeling makkelijk het overzicht. Snel en zonder moeite schakelen tussen de bekende messaging kanalen van klanten.

Efficient werken

Efficient werken

Continue support leveren vanuit een interactief dashboard betekent een efficiëntere afhandeling van klantvragen. Een tijdsbesparende, werkdrukverlagende werkwijze die automatisch hand in hand gaat met lagere kosten.

Statistieken

Statistieken

Order waardevolle customer service statistieken en klantinzichten met de support software. Informatie die in de customer journey en tijdens 1-op1’s waarde toevoegt. Gebruik het om een band met de klant op te bouwen. Weet jij het hart te winnen, dan betekent dit een loyale klant voor jaren.

saysimple support kanalen

SaySimple support kanalen

Van razendsnelle support via WhatsApp Business tot small talk via webchat, met social messaging kan het. Op basis van jouw doelstellingen wordt de perfecte messaging mix samengesteld. Voor welke blend ga jij?

teamwork support software

Teamwork met support software

SaySimple’s support software maakt een krachtige gecentraliseerde aanpak van de klantenservice mogelijk. Doordat er vanuit één gezamenlijke inbox wordt gewerkt, kan de samenwerking tussen agents flink worden verbeterd. Inkomende chatconversaties worden namelijk in een click aan een servicemedewerker toegewezen. Wie heeft de meeste kennis over onderwerp ‘X’ in huis? Vanuit service, efficiëntie en kostenperspectief een pluspunt.

Support software - piekvolumes managen

Piekvolumes? We’ve got you covered

Er zijn van die momenten in het jaar dat de klantvragen binnenstromen. Het stressniveau stijgt op de klantenservice tot oncomfortabele hoogte. Totdat jij de switch naar SaySimple’s support software maakt. Door social messaging onderdeel te maken van de klantenservice worden de piekvolumes beter gehendeld. Dat zit ‘m in het asynchrone karakter: een flexibele responstijd en -locatie voor klant en agent. Daarbij helpen SaySimple’s support software features bij de verdeling van vragen onderling. Tijdens elk chatgesprek worden gegevens gelabeld, zodat deze bij het volgende contactmoment erbij kunnen worden gepakt, en naar de juist afdeling of agent wordt gerouteerd.

Verminder telefoonverkeer

Komt er een klantvraag per telefoon binnen, dan kan zo’n gesprek al snel enkele minuten in beslag nemen. Niet voor niets dat een telefoontje aan tien chatconversaties gelijkstaat. Om het oldschool bellen – en daarmee de wachtrij – terug te dringen, kan het Interactive Voice Response-system aangeven om de klant via WhatsApp te woord te staan. Een oplossing die de tevredenheid van beide partijen ten goede komt, en het aantal telefoongesprekken flink terugdringt.

Support software op maat  

Als er iets belangrijk is aan support software dan is het wel het kunnen aanpassen van de processen binnen het service dashboard. Stel openingstijden, quick- en auto-replies inricht teams in op basis van tags en labels en manage het team aan agents van afstand. Daarnaast is SaySimple’s support systeem beschikbaar in het Nederlands, Engels en Spaans. Mix en match erop los!

Start nu

Met de support software ben je klaar voor de toekomst van klantcontact. Het messaging dashboard gebruik je al vanaf € 99 per maand. Vraag vrijblijvend een offerte aan voor meer informatie.

per uniek contact

vanaf

0,10
  • Toegang tot volledig platform
  • Onbeperkt gebruikers toevoegen
  • Onbeperkt WhatsApp Business nummers
Offerte aanvragen

Support software, de tool van morgen

Support software voor een hogere klanttevredenheid, efficiëntere werkwijze en meer werkplezier. Vraag vrijblijvend een demo over onze support software aan of bekijk gelijk de tarieven. Vraag vrijblijvend een demo aan of bekijk onze tarieven.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home