NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Zakelijke kracht van Twitter DM

Twitter heeft naam en faam gemaakt met haar tweets. Maar laten we vooral ook niet Twitter DM - Twitter Direct Message - vergeten. Een functionaliteit waarmee een afgesloten, gepersonaliseerd 1-op-1 gesprek start. Niet en plein public, maar een chatgesprek met (potentiële) klanten voeren. Wat Twitter DM zo’n krachtig kanaal maakt?eventuele vragen weg te nemen. Iets wat gewaardeerd wordt en de klanttevredenheid boost. Een selectie van mogelijkheden van de Saysimple chat widget:

  • Groot bereik

    Twitter verwerkt dagelijks maar liefst ruim 500 miljoen tweets. Om het nog niet over de Twitter DM’s te hebben.

  • Verbeter Customer Service

    Twitter DM is een vaak vergeten servicekanaal. Zeker nu klanten meer behoefte hebben aan persoonlijk contact met bedrijven.

  • Blijf connected

    Wat kan beginnen met een interactie via tweets, kan naar een persoonlijke Twitter DM worden omgebogen.

Twitter DM verhoogt traffic en sales

Twitter is de plek om bovenop het (wereld)nieuws te zitten en daar als merk op in te spelen met pakkende tweets. Liever een persoonlijk gesprek? Dan kan er de switch naar Twitter DM worden gemaakt. Door hier actief te zijn, kan jij achterhalen wat er bij de doelgroep leeft en welk sentiment er heerst. Het zit in ons mensen om meer van onszelf bloot te geven wanneer wij een persoonlijk gesprek hebben. Dit maakt dat Twitter direct message een laagdrempelige marketingtool is om de interacties met klanten te verbeteren.

Start nu

Met het Saysimple platform ben je klaar voor de toekomst van klantcontact. Ons messaging platform gebruik je al vanaf €0,10 cent per unieke conversatie. Vraag vrijblijvend een offerte aan voor meer informatie.

per uniek contact

vanaf

0,10
  • Toegang tot volledig platform
  • Onbeperkt gebruikers toevoegen
  • Onbeperkt Messaging kanalen
Offerte aanvragen
  • Technische Unie logo wit
  • Omoda logo wit

Start met omnichannel messaging via Twitter DM

Twitter DM is één. Maar wat vind jij van het idee om in één dashboard alle klantcommunicatie te bundelen? Waardevolle communicatie via de favoriete messaging kanalen van jouw klanten. Het Saysimple Messaging Platform heeft ‘t. Zo kunnen agents altijd en overal snel reageren op berichten van klanten via hun favoriete messaging app. Sounds like a plan?

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home