NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Webchat software voor bedrijven

In de continu veranderende wereld van customer service kan met real-time webchat aan de hoge kwaliteitsnormen van de consument worden voldaan. Of kunnen deze zelfs worden overtroffen. Geef de webchat service een in het oog springende spot op de website, waarmee de drempel om contact op te nemen wordt geminimaliseerd, conversies verhogen en de klanttevredenheid een boost krijgt. Be conversational!

Voordelen van webchat

Webchat voor mobiele apps en websites is de manier om supersnel vraagtekens bij klanten weg te nemen. Het is een onmisbaar kanaal om die service te leveren wanneer de klant daar om vraagt. Voor bedrijven die op messaging vlak willen excelleren, kan SaySimple webchat eenvoudig aan de omnichannel messaging inbox koppelen.

  • Tandwiel Icon

    Toegankelijk

    Webchat is een toegankelijk, tijdsbesparend kanaal. Denk je eens in hoeveel telefonisch verkeer een chatvenster bespaart;

  • Tandwiel Icon

    Persoonlijk

    Live chatten zorgt voor een een interactieve klantbeleving met persoonlijke touch en begeleiding;

  • Tandwiel Icon

    Interactief

    Verwacht een betere interactie tussen merk en klant. Een krachtige wisselwerking, waarmee een sterke marktpositie kan worden geclaimd;

  • Tandwiel Icon

    Leadgeneratie

    Webchat service biedt door het proactieve, real-time karakter uitgelezen kansen om leads uit chatconversaties te genereren;

  • Tandwiel Icon

    Conversie

    De laagdrempelige 1-op-1’s werken conversieverhogend. Dit zit ‘m in de persoonlijke manier waarop vragen worden beantwoord en twijfels worden weggenomen;

  • Tandwiel Icon

    Meer tevreden klanten

    Webchat laat de klanttevredenheid stijgen. Agents en sales medewerkers kunnen via live chat op de website en in de app klanten van relevante informatie voorzien.

Personalisatie website Webchat

Met de live chat begroetingen kan er proactief een gesprek worden gestart. Daarbij is de chatfunctie volledig te customizen. Bepaal zelf de uitstraling van de webchat, en creëer een eenheid in huisstijl.

Eén inbox voor alle kanalen

Digitale (web)chatgesprekken vanuit één centrale plek managen, dat kan met het SaySimple Messaging Automation Platform. Nooit meer schakelen tussen messaging platforms, maar een multichannel customer experience vanaf één scherm. Kies voor slechts één slimme inbox waarin alle chatberichten vanuit alle social messaging kanalen worden verzameld. Dat biedt kansen:

Team inbox functionaliteiten:

Samenwerken in teams
Klantprofielen
Smart routing
Statistieken
Samenwerken in teams

Samenwerken in teams

Inkomende gesprekken kunnen in een click eenvoudig worden toegeëigend. Komt de agent er niet uit, dan kan een collega worden getagd. Dit zorgt voor een efficiëntere samenwerking en kostenbesparing. Een telefoongesprek staat namelijk al snel gelijk aan tien chatconversaties. Tel uit je winst. Bovendien kunnen klanten en agents eenvoudig tussen meerdere messaging kanalen schakelen;

Klantprofielen

Klantprofielen

Webchats leveren waardevolle klantdata op. Data waarmee een 360 graden klantprofiel kan worden opgebouwd, en die insights opleveren om organisatiebreed de prestaties – inclusief die van de klantenservice – te verbeteren.

Smart routing

Smart routing

Smart & skill based routing. Een mondvol. Eigenlijk is het heel simpel. Elk bedrijf begint aan de start met een leeg digitaal telefoonboek. Binnen de kortste keren vult deze zich met klantgegevens. Na een aantal basisvragen worden klantvoorkeuren gelabeld. Labels die bij ieder volgend contactmoment van pas komen om de klant via de snelste weg naar de juiste vestiging, afdeling of agent te routeren. Onhandige omwegen, daar doen wij bij SaySimple niet aan;

Statistieken

Statistieken

Last but not least, analyseer webchat prestaties met de SaySimple Intelligence Module. Kom bijvoorbeeld te weten hoeveel chatberichten er dagelijks binnenkomen, wat de gemiddelde reactietijd is en welke agent er wat betreft productiviteit uitspringt. Inzichten waar vervolgens lessen uit kunnen worden getrokken om de klantenservice continu te blijven doorontwikkelen.

Start nu

Met de webschat software ben je klaar voor de toekomst van klantcontact. Het messaging dashboard gebruik je al vanaf € 99 per maand. Vraag vrijblijvend een offerte aan voor meer informatie.

per uniek contact

vanaf

0,10
  • Toegang tot volledig platform
  • Onbeperkt gebruikers toevoegen
  • Onbeperkt WhatsApp Business nummers
Offerte aanvragen
  • Technische Unie logo wit
  • Omoda logo wit

Ontdek de toegevoegde waarde van Webchat

Vraag vrijblijvend een demo over Webchat service aan of duik in de scherpe tarieven

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home